De syntace zal zwaarder zijn dan de Carbon WCS.
(Vandaar ook de keuze op mijnen Genius RC)
Scott Scale 10 - foto's page 17
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
tsielio wrote:... die syntace is wel super lelijk in vergelijking hiermee...
tis gewoon zo pieter! niet doen
thomson masterpiece is wel classy!
Ook niet echt licht... ik heb het gewoon niet zo erg voor Ritchey materiaal (al helemaal niet op koersfietsen). Maar voorlopig blijft ie zitten.
da wel, er zijn inderdaad originelere onderdelen.daarmee ben ik voledig akkoord, ik heb zelf ook niets van ritchey.philcore74 wrote:Ik volg je hierin. Ik vind dat het niet echt orgineel overkomt op een fiets.C a s r a n wrote:ik heb het gewoon niet zo erg voor Ritchey materiaal
Denk dat er veel mooier en orginelere materiaal op de markt is tegenwoordig.
ik vroeg mij gewoon af of hij ergens problemen had met de kwaliteit van ritchey of zo.
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
mtb arno wrote:da wel, er zijn inderdaad originelere onderdelen.daarmee ben ik voledig akkoord, ik heb zelf ook niets van ritchey.
ik vroeg mij gewoon af of hij ergens problemen had met de kwaliteit van ritchey of zo.
Met de kwaliteit van Ritchey is normaal niets fout: gewone prijs/kwaliteit alu pennen, die best wel goed zijn. Alleen vind ik ze nul uitstraling hebben (zéker niet in het koersmilieu - hetzelfde vind ik over Scott: enkel op mtb vind ik Scott iets hebben) en vloekt het regenboog-WCS-logo. Valt eigenlijk weinig over te zeggen... vraag me ook niet waarom.