katrien20 wrote:
Ach, ik denk nu te weten waar de fameuze spokwegel is. Is dat die kleine afdaling richting autostrade?
Ik kom af met BBQ. Wij komen vanuit Brugge met de fiets!!! Wie durft er mee rijden? Ik heb al extra batterijen gekocht
17/11/2006-nachtMTB-Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- konichiwa , petitremi
- Kerstman
Post by konichiwa , petitremi »
is er nen prijs voor de meest of de best verlichte fiets ?
ik zou vtt ne keer de loef willen afsteken ,hihi.
Maar voor minder dan ne leffe of drie doe ik het niet he .
- black knight
- Kerstman
- Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2
Post by black knight »
is er nen prijs voor de meest of de best verlichte fiets ?
-
slekke(rapper dan witten)
- Mountainbiker
Post by slekke(rapper dan witten) »
Okidoki baas, zeg kzie u niet op de lijst staan? bij deze zet ik me erbijBarbeque wrote:Bruno,
eens lezen he.... als je met de groep wil meerijden dan
moet je afspreken om 19u30....
Groetjes he
1) Black Knight
2) Rock Rider
3) Casper
4) Jocca (moet wel nog lichten kopen)
5) scubaluc (heb al licht)
6) veeteeteetje
7) Lok36000
G-Unit
9) Traxer
10) Revontulet
11) Dino (heb nog een phare op overschot...)
12) Filiberke
13) XIII
14) Slijkcrosserke (met een college v/h werk)
15) Pro Team
16) Zanneis
17) Alfie (als ik op tijd land)
18)Fredjekubiek
19)profi
20)Hanzi
21)speedbuster
22) thegreattrax
23) Lucky22
24)Slekke(rapper zonder witten deze keer)
- casper
- Mountainbiker
Ik denk dat die Steenbakkers wel eens met ne man of 10 zouden kunnen zijnLichterveldenaere wrote:De meeste forumbikers uit de lijst van 19.30 hebben een naamkaartje (formaat bankkaart) opgespeld. Aan hun outfit zul je ze wel niet herkennen, alhoewel ik wel zie dat er een viertal steenbakkers bijzitten. Die zijn meestal in rood en zwart. Als BBQ er al is, zul je er wellicht niet kunnen naast kijken, want 'k heb die nog nooit in een gewone tenue gezien.Dino wrote:Spreekt iedereen gewoon aan de inschrijving af om 19.30. Want ik ken niet echt iemand van de lijst.
Mocht je echt niemand vinden, informeer bij de inschrijving of in de zaal bij iemand van de T.O.F. naar Katrien (is normaal gezien de hele avond in de zaal) en die zal je wel tonen waar ze staan.
OMD with Steenbakkers
Groeten,
Casper
Net efkes nageteld en de teller staat voor de moment precies op het schone ronde getal 10 !!casper wrote:Ik denk dat die Steenbakkers wel eens met ne man of 10 zouden kunnen zijnLichterveldenaere wrote:De meeste forumbikers uit de lijst van 19.30 hebben een naamkaartje (formaat bankkaart) opgespeld. Aan hun outfit zul je ze wel niet herkennen, alhoewel ik wel zie dat er een viertal steenbakkers bijzitten. Die zijn meestal in rood en zwart. Als BBQ er al is, zul je er wellicht niet kunnen naast kijken, want 'k heb die nog nooit in een gewone tenue gezien.Dino wrote:Spreekt iedereen gewoon aan de inschrijving af om 19.30. Want ik ken niet echt iemand van de lijst.
Mocht je echt niemand vinden, informeer bij de inschrijving of in de zaal bij iemand van de T.O.F. naar Katrien (is normaal gezien de hele avond in de zaal) en die zal je wel tonen waar ze staan.![]()
OMD with Steenbakkers![]()
![]()
Groeten,
Casper
En dan hebben we nog het ongeluk dat den dingo met de gevolgen van een ongeluk (oei twee keer ongeluk) zit, en dat Andy zicht spaart voor zaterdag
Heb ik dat geschreven?i-Mac wrote:katrien20 wrote:
Ach, ik denk nu te weten waar de fameuze spokwegel is. Is dat die kleine afdaling richting autostrade?
Ik kom af met BBQ. Wij komen vanuit Brugge met de fiets!!! Wie durft er mee rijden? Ik heb al extra batterijen gekocht
Als je de afdaling langs de autostrade neemt, kom je uit aan Groenhovebos. Iets voorbij het bos aan de zijkant ligt de spookwegel. Voor mij telkens een stukje natuur om van te snoepen!
I-mac, je vraagt wie er met jou en bbq durft mee te rijden! Ik denk dat het eerder een vraag is van wie wil alleen op tocht met jullie ipv met de forumtrein waar ambiance verzekerd is!!!
@slekke : lang geleden! Tof dat je er zal bijzijn!
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
voor de eerste keer komen we af naar deze nachttoct
met een delegatie uit maarkedal(vl ardennen)
tot in den bocht
met een delegatie uit maarkedal(vl ardennen)
tot in den bocht