Wie gaat er mee?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Sonja
Mountainbiker

Wie gaat er mee?

Post by Sonja »

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die met me wil gaan biken volgende week. In Nederland hebben we ook dit forum en daar heb ik heel leuke mensen ontmoet vandaar. Volgende week ga ik mijn vriendin in belgie bezoeken en dit keer neem ik mijn mtb eens mee omdat jullie in Belgie erg veel vaste route's hebben. ( Daar zijn wij Nederlanders jaloers op) Ik vind het niet zo leuk alleen te gaan vandaar. Ben van zondag tot donderdag in Belgie en ben voornemens om de route in Diest, Holsbeek, Rotselaar en Aarschot te doen............Oh ja ik ben een zij haha...maar wees gerust ik rij gemiddeld tussen de 22 en 25 op een tocht van zo'n 50km, dus kan aardig met de heren mee komen. ( zij soms niet met mij haha ) Moet er wel bij zeggen dat wij natuurlijk geen noemenswaardige bergen hebben in Nederland......... :wink:

Groeten,
Sonja
Last edited by Sonja on Sun 12 Nov 2006 19:37, edited 1 time in total.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

omai een snelle bikester, ligt uw gemiddelde ook zo hoog op moderige stukken en als ge veel moet klimmen ? :lol:
tis hier minder plat lek bij ullie zenne.
ik moet nog wel wat trainen voor uw gemiddelde te halen :wink:
ik woon trouwens in turnhout en de bike parcours in mijn buurt zijn die van lille, merksplas, kasterlee .

grtz
Sonja
Mountainbiker

Post by Sonja »

Hoi,

Haha, je hebt gelijk hoor, hier hebben we geen bergen....dus daar zal m'n gem. wel wat lager zijn......w8 ik zal het erbij gaan zetten haha...ja Nederlandse he?

Groet,
Sonja

Ps..die route's die ik heb uitgekozen zijn een beetje in de buurt van waar mijn vriendin woont vandaar.
fets
Mountainbiker

Post by fets »

Als je zondag al in het land vertoeft, kan je al meedoen met de TT in Rotselaar... hier is de link: http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=28551
Sonja
Mountainbiker

Post by Sonja »

Hoi,

Lijkt me leuk om samen die route te doen, alleen ben ik pas de volgende week in jullie land....dus mocht je volgende week nog eens gaan laat het me dan maar ff weten.

Groetjes,
Sonja
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Zondag 26/11 is er in messelbroek een TT en dat ligt ook in de buurt van waar je zal vertoeven :-)
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Nazgul wrote:Zondag 26/11 is er in messelbroek een TT en dat ligt ook in de buurt van waar je zal vertoeven :-)
Oh, die nazgul was me voor. Maar was dat vertrek niet ergens rond scherpenheuvel ipv messelbroek? :oops:
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Conrad wrote:
Nazgul wrote:Zondag 26/11 is er in messelbroek een TT en dat ligt ook in de buurt van waar je zal vertoeven :-)
Oh, die nazgul was me voor. Maar was dat vertrek niet ergens rond scherpenheuvel ipv messelbroek? :oops:
Ik weet enkel dat het in de spondelstraat is maar waar die zich bevindt is mij een rradsel. Op de site van michelin vind ik geen spondelstraat in messelbroek :oops:
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Nazgul wrote:
Conrad wrote:
Ik weet enkel dat het in de spondelstraat is maar waar die zich bevindt is mij een rradsel. Op de site van michelin vind ik geen spondelstraat in messelbroek :oops:
Ik ook niet op de site van mappy. En ook niet in messelbroek. Maar ik heb een flyer thuis liggen. Ik zal het nog wel melden dan.
Guest

Post by Guest »

wanneer zouden jullie gaan fietsen in de buurt van rotselaar?
ik ken de buurt hier om het zo te zeggen vanbuiten
ik kan wel enkel in het weekend (tijdens de week werken)
mijn tempo is wel niet extreem hoog
je laat maar iets weten
groeten
Gert
Last edited by Guest on Fri 17 Nov 2006 00:46, edited 1 time in total.
Post Reply