17/11/2006-nachtMTB-Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Quote:
1) Black Knight
2) Rock Rider
3) Casper
4) Jocca (moet wel nog lichten kopen)
5) scubaluc (heb al licht)
6) veeteeteetje
7) Lok36000
G-Unit
9) Traxer
10) Revontulet
11) Dino (heb nog een phare op overschot...)
12) Filiberke
13) XIII
14) Slijkcrosserke (met een college v/h werk)
15) Pro Team
16) Zanneis
17) Alfie (als ik op tijd land)
18)Fredjekubiek
19)profi
20)Hanzi
21)speedbuster
22) thegreattrax

23) Lucky22

Beloofd is beloofd. I'll be there. Mijne MTB zal wel nie klaar zijn tegen vrijdavond maar ik heb vandaag via het nummer van de organisatie maar direct nen MTB gehuurd en met de verhuurder overeengekomen dat ik mijn klikpedalen en Evo + Evox lichtsetje en attributen mag installeren. Achteraf gezien kom ik er zelfs nog beter vanaf dan met mijnen eigen MTB : ik moet de huurbike zelfs niet afwassen en da aan diene prijs :P =D>
Ik zal vanop de firma vertrekken (Kruibeke > Torhout) : als er onderweg enkele MTBers moeten opgepikt worden, laat maar iets weten : Opgelet : ben wel van plan om achteraf te blijven plakken :drunk:

@Traxer : als er nog een mogelijkheid is voor een kaartje : graag. Zal al wel in mijn mountainbike.be outfit komen.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Speedbuster001 wrote: Ik geniet pas als ik mensen zie afzien :-)
Dan kunt ge best de zondag ne keer terugkeren bij klaarlichten dag.
Je zult wel merken met zo'n groep dat het niet aan te raden is om te crossen.Trouwens er zal regelmatig eens gestopt worden om elkaar op te wachten.Nogmaals vrijdagavond voor ons forummers is het de leute dat telt,en niet het gemiddelde.
Speedbuster,ik denk niet dat je aan je trekken zult komen.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Daarjuist met katrien20 en enkele mannen van de club de Warande gaan uitpijlen. (mijn eerste klusje in deze club!) Het ziet er alvast veelbelovend uit. Een hele hoop 'kerstlichtjes' en nog wat kaarsen moeten jullie wegwijs maken in deze bosstrook, een van de vele.
In het eerste deel wel wat oppassen voor een uitstekende boomtronk. Is wel gekalkt, maar toch.

Morgen naar Groenhove voor het klaarzetten van een verrassing op het parcours van de nachttocht.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

veeteeteetje wrote:
Speedbuster001 wrote: Ik geniet pas als ik mensen zie afzien :-)
Dan kunt ge best de zondag ne keer terugkeren bij klaarlichten dag.
Je zult wel merken met zo'n groep dat het niet aan te raden is om te crossen.Trouwens er zal regelmatig eens gestopt worden om elkaar op te wachten.Nogmaals vrijdagavond voor ons forummers is het de leute dat telt,en niet het gemiddelde.
Speedbuster,ik denk niet dat je aan je trekken zult komen.
trouwens VTT'tje, hij zal het niet zien, het is donker... #-o
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zo,de bike staat tip top in orde,de uitrusting ligt al klaar en het is nog maar woensdag,m.a.w het kan nie rap genoeg vrijdag zijn. :bounce: :bounce:

Zijn er forummers die hun kodakske meebrengen??? 8)
Black knight,Grote plateau,...???
Ik twijfel nog,ben al zwaar genoeg geladen. :-?

@Filiberke : laat Sandra maar bij mij blijven,ze moet niet bang zijn in den donkeren,met 2 x 100 watt vooraan zal het wel klaar genoeg zijn,zeker?? :-D :-D
Al kan het wel gebeuren dat mijn lichtjes het begeven middenin een bos en ik moet toegeven,ik durf de katjes wel eens knijpen in het donker,zulle. :^o :^o
Trouwens,ik ken er enen die vree content zal zijn als uw vrouwke meekomt.(Hij is er zot van!!!) :wink:

@Lichterveldenaere en Katrien20 : Hoe lag de warande er deze avond bij??? (berijdbaar,vettig,gevaarlijk,....???)
Zijn de red bull meisjes ook weer present?? (geen jongens,hé Katrien :wink: )
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Vandaag een wandeling gedaan over een stukske van het pacours... Daar zal het wel glijden worden... :lol:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi forumbikers,

ja Rock Rider en Veeteeteetje, we gaan proberen leute te beleven he.
Afzien en rap rijden is voor een andere keer. Ik was vandaag thuis
en heb eens vandaag op hoge cadance en lage hartslag gereden.
Amaai, da is traag maar deed wel veel deugd

Trouwens, aan mijn gezicht zie je niet dat ik aan het afzien ben.. ik lach
altijd....
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Traxer wrote:Vandaag een wandeling gedaan over een stukske van het pacours... Daar zal het wel glijden worden... :lol:
Euhhhhhhhh, over welke stukje heb je het? Wij hebben vannamiddag de warande en privebos uitgepijld en alles ligt er volledig moddervrij bij. Morgen pijl ik het laatste deel van de tocht uit, dus zal ik jullie zeker verder berichten over de staat van het parcours.
Enkel de spookwegel vormt een discussiepunt... :( De afspraak is, als het morgen niet meer regent, dan zal de spookwegel in het parcours van de grote toer blijven. Anders wordt hij veiligheidshalve verwijderd. Tja, niet iedereen houdt van teveel modder naast een prikkeldraad he! De veiligheid gaat voor alles én zeker in het donker!

En veeteeteetje, de redbullmeisjes hebben we er dit jaar uitgelaten daar ze voor teveel opstoppingen zorgden in de warande! :-D #-o

Nog een tip : breng alleszins een fietsslot mee, want zeker in het donker blijft het toch gevaarlijk om je fiets ongesloten achter te laten!!!
slekke(rapper dan witten)
Mountainbiker

Nachtrit

Post by slekke(rapper dan witten) »

Joooow de mannen, terug verezen uit het niks, de one and only " slekke"
kzal voor deze rit toch weer m'n bike van onder het stof halen hoor. Dit jaar de zal de derde keer zijn voor mij, wel zonder den witten( zit ver weg) . Hoe laat spreken julie trouwens af? 8u??

groeten
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Bruno,

eens lezen he.... als je met de groep wil meerijden dan
moet je afspreken om 19u30....

Groetjes he
Post Reply