maja, om da te weten moet ge hem eerst rijden e!
19/11/06 Race To Victory Toertocht, Geraardsbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mattiegoal
- Mountainbiker
Post by mattiegoal »
inderdaad wel spijtig dat er de week nadien nog een toertocht is in Geraardsbergen. Maar deze ga ik allesinds rijden! Voor volgende week moet ik dan wel nog een TT in de buurt vinden tenzij het 2 totaal verschillende omlopen zouden zijn.
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
Eerst is eerst hé, en ik denk ni dat het een nadeel is dat er de week nadien nog een is in "Giesbaarg".
Ik pik zeker de "pervelo" mee . "Giesbaarg" is mijn werkterrein en het is een tijdje geleden dat ze mij daar met de fiets zagen. De week nadien zit ik, en vele anderen naar ik hoor, op het strand in de Panne.
Wie daar ni is kan zich terug tegoed doen in de Mattetaartenstad. En na de rit e goe koffieken bij Olaf en Ewoud. Da kan der altijd nog bij!! Pervelo & Co de Goldy is op komst! 
Ik pik zeker de "pervelo" mee . "Giesbaarg" is mijn werkterrein en het is een tijdje geleden dat ze mij daar met de fiets zagen. De week nadien zit ik, en vele anderen naar ik hoor, op het strand in de Panne.
- mattiegoal
- Mountainbiker
Post by mattiegoal »
wat is er in de panne te doen misschien? een wedstrijd of een gewone tocht in de panne?
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
Strandrace, massastart op het strand van De Panne! De moeite om eens mee te maken, hetzij als biker hetzij als toeschouwer! Ambiance verzekerd! Nadien in de stad in verschillende restaurants Mosselfestijn!mattiegoal wrote:wat is er in de panne te doen misschien? een wedstrijd of een gewone tocht in de panne?
Gewoon meedoen en genieten...of misschien toch nog de tijd van vorig jaar verbeteren...
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
zoals het er nu uit ziet zullen er een aantal DZM-ers ook aanwezig zijn!
Zeker en vast!!!
www.dezwettemaanen.be
Zeker en vast!!!
www.dezwettemaanen.be
-
zwiebertje
- Mountainbiker
- pervelo
- Pro
- Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......
De fietswinkel zal niet open zijn(sorry)-we zitten trouwens 2 weken later met onze expo(dit is een volledig weekend)zwiebertje wrote:Weet er iemand of de fietswinkel uitzonderlijk open zou zijn op deze dag?
Wel zal er normaal gezien op elke bevoorrading een mec zijn,en er zal reserve mat zijn voor eventuele herstellingen.
ik heb vandaag de eer en het genoegen gehad om in avant-premiere de 50 km te mogen testen met de pervelomannen
het was om duimen en vingers af te likken
het is absoluut geen muur-bosberg vervelend toerke
ik zou zeggen,steek maar goei remmen en banden want het zal de moeite zijn
dit wordt een klassieker
het was om duimen en vingers af te likken
het is absoluut geen muur-bosberg vervelend toerke
ik zou zeggen,steek maar goei remmen en banden want het zal de moeite zijn
dit wordt een klassieker