Canyon 2007
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- polarbear
- Mountainbiker
Enkele previews op het forum van mtb-news.demstaab_canyon wrote:Hallo,
Leider wird der Termin 15.11.2006 für den Neustart von www.canyon.com trotz starkem Engangement aller Beteiligten nicht zu halten sein. Wir rechnen Ende der nächsten Woche mit der Fertigstellung der neuen Webseite.
Als Trostpflaster möchte ich Euch hier, wie auch bereits in den Vorjahren, IBC-Exclusiv eine detailierte Vorschau auf das neue Modelljahr bei Canyon geben.
- scelter
- Mountainbiker
Mijn Duits is niet zo schitterend, maar staat daar nu dat het pas voor eind volgende week gaat zijn?Leider wird der Termin 15.11.2006 für den Neustart von www.canyon.com trotz starkem Engangement aller Beteiligten nicht zu halten sein. Wir rechnen Ende der nächsten Woche mit der Fertigstellung der neuen Webseite.
- Astra Dude
- Mountainbiker
Post by Astra Dude »
Awel, ik vond het vandaag voor mij genoeg.
Was het meer dan KOTS moe!!!
Duitshe grundligkeit MY ASS!!!
Ze mogen dan nog mooie en schappelijke fietskes hebben, voor mij was de maat voor mij vandaag meer dan vol.
Van september af al moeten wachten en wachten...
Pre order plaatsen voor 2 fietsen uit zeker niet de goedkope reeks...
Weer wachten
Stuur ik dinsdag middag nog een mailke, morgen staat het allemaal online!!!
Dan komt eindelijk de dag dat ge eindelijk eens iets zou te weten komen.
Staat ge er speciaal vroeg voor op voor...
Niks, nada noppes.
Dan stuurt ge een mailke om te vragen wat er loos is, krijgde het antwoord dat hij het pas wist van de dag ervoor (had toen nog bericht gekregen van morgen).
Vraagt ge of ge dan toch al niet de info zou kunnen krijgen van de fietsen die ge al enkele maanden besteld hebt; no can do... Helaas pindakaas.
Gaat ge eens kijken op een Duits forum, en jawel, daar staan ze reeds uitgebreid op als preview, foto's en details erbij...
Ja sorry hoor maar toen brak mijn klomp!!!
Ze kunnen hun fietsen steken waar de zon nie schijnt, en dat ze van de schijven ze nog extra plezier mogen beleven!!!
Ik ben hier bij onze plaatselijke winkel (bij de Jos) vandaag 2 fietsen gaan bestellen, gewoon op maat gemaakt, volledig zoals ik hem (nu wil).
Deze heb ik binnen de 2, max. 3 weken.
En al bij al bekeken, met de korting er vanaf genomen, geen verzendings kosten komen ze helemaal nog niet zoveel duurder, nu heb ik wel helemaal wat ik wil en zoals ik wil.
+ als ik nu een probleem heb rij ik er met de fiets naartoe ( op 4km van mijn woning)en heb ik geen problemen, zelfs in geval van nood krijg ik gewoon een andere fiets mee om me verder te helpen en verder dikke service en perfecte uitleg.
Zo!!!
Canyon can kiss my ass. (hoewel da eigenlijk nie veel voor stelt
)
Was het meer dan KOTS moe!!!
Duitshe grundligkeit MY ASS!!!
Ze mogen dan nog mooie en schappelijke fietskes hebben, voor mij was de maat voor mij vandaag meer dan vol.
Van september af al moeten wachten en wachten...
Pre order plaatsen voor 2 fietsen uit zeker niet de goedkope reeks...
Weer wachten
Stuur ik dinsdag middag nog een mailke, morgen staat het allemaal online!!!
Dan komt eindelijk de dag dat ge eindelijk eens iets zou te weten komen.
Staat ge er speciaal vroeg voor op voor...
Niks, nada noppes.
Dan stuurt ge een mailke om te vragen wat er loos is, krijgde het antwoord dat hij het pas wist van de dag ervoor (had toen nog bericht gekregen van morgen).
Vraagt ge of ge dan toch al niet de info zou kunnen krijgen van de fietsen die ge al enkele maanden besteld hebt; no can do... Helaas pindakaas.
Gaat ge eens kijken op een Duits forum, en jawel, daar staan ze reeds uitgebreid op als preview, foto's en details erbij...
Ja sorry hoor maar toen brak mijn klomp!!!
Ze kunnen hun fietsen steken waar de zon nie schijnt, en dat ze van de schijven ze nog extra plezier mogen beleven!!!
Ik ben hier bij onze plaatselijke winkel (bij de Jos) vandaag 2 fietsen gaan bestellen, gewoon op maat gemaakt, volledig zoals ik hem (nu wil).
Deze heb ik binnen de 2, max. 3 weken.
En al bij al bekeken, met de korting er vanaf genomen, geen verzendings kosten komen ze helemaal nog niet zoveel duurder, nu heb ik wel helemaal wat ik wil en zoals ik wil.
+ als ik nu een probleem heb rij ik er met de fiets naartoe ( op 4km van mijn woning)en heb ik geen problemen, zelfs in geval van nood krijg ik gewoon een andere fiets mee om me verder te helpen en verder dikke service en perfecte uitleg.
Zo!!!
Canyon can kiss my ass. (hoewel da eigenlijk nie veel voor stelt