mooi compliment, maar doe een ander uniformke aan dan op uw fotokeRedbullbiker wrote:Ik kom er ook opaf dit zijn toch de betere vtt voor mountainbiker hé.
Klimmen ,dalen ,techniek alles zit erin.
Tt zaterdag mannen
18/11/06 Muur VTT - Steenhuize
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Hehe jaja zeker en vast ik rij die vtt al vele jaren,en komen nu ook zeker terug maar met al zo 8 leden van de buddybikers goed he .unitas wrote:mooi compliment, maar doe een ander uniformke aan dan op uw fotokeRedbullbiker wrote:Ik kom er ook opaf dit zijn toch de betere vtt voor mountainbiker hé.
Tt zaterdag mannen
ZIE ONZE SITE bij activiteiten
greetz
Ps :kan je een beschrijving geven van de toch alle welke heuvelkes erin zitten?
- Miejster
- Mountainbiker
Ok, even voorstellen dus :unitas wrote:een club die we niet kenden, zeker welkomMiejster wrote:WTC Den Blok Aalst komt alleszins ook af!
Deze club bestaat al 32 jaar als wieler(terroristen)club
Onze nieuwe MTB-tenue zal binnenkort reeds te bewonderen zijn en heeft PDS-Bikes uit Aaigem als sponsor. We rijden zowel winter als zomer en staan niet verlegen om eens een wedstrijd (coast race, duo race) of marathon (Regiotoer, Pajottoer, Parijs-Roubaix,...) te rijden. In de zomer rijden we dan soms wel mee met de koersfiets (Tillf-bastogne-tillf, RVV, Amstel, Ferynpijl) Onze stunt deze zomer wordt Aalst-Alpe d'Huez
Om te tonen dat het ons menens is als mtb-gedeelte binnen de club, organiseren we op 5 augustus 2007 een TT (25-50-75 EN 120km!) rondom Aalst.
Alleszins komen we met enkelen op zaterdag naar jullie toe.
op uw vraag staan de heuveltjes op onze site nu benoemd bij het profielRedbullbiker wrote:Hehe jaja zeker en vast ik rij die vtt al vele jaren,en komen nu ook zeker terug maar met al zo 8 leden van de buddybikers goed he .unitas wrote:mooi compliment, maar doe een ander uniformke aan dan op uw fotokeRedbullbiker wrote:Ik kom er ook opaf dit zijn toch de betere vtt voor mountainbiker hé.
Tt zaterdag mannen
greetz
Ik zie niks...unitas wrote:op uw vraag staan de heuveltjes op onze site nu benoemd bij het profielRedbullbiker wrote:Hehe jaja zeker en vast ik rij die vtt al vele jaren,en komen nu ook zeker terug maar met al zo 8 leden van de buddybikers goed he .unitas wrote: mooi compliment, maar doe een ander uniformke aan dan op uw fotoke
greetz

euhm, ziet er mij wel een leuk tourke uit maar ik zal wrs moeten passen, ik heb geen vervoer :s (pa moet werken en zondag ben ik gaan snowborden in landgraaf...)
is er iemand van de kanten van Duffel (tegen mechelen) die mij zou kunnen meenemen tot daar en terug?
kzou da supervriendelek vinden :)
voor de meesten die mij niet kennen: ben een hyperkineet van 17 die eel graag in de modder doeft
is er iemand van de kanten van Duffel (tegen mechelen) die mij zou kunnen meenemen tot daar en terug?
kzou da supervriendelek vinden :)
voor de meesten die mij niet kennen: ben een hyperkineet van 17 die eel graag in de modder doeft
- duff
- Mountainbiker
awel een klein buitje kan er nog door ze :) maar zo wie zo kom ik ze :)
kzen vorige week naar aspelare ook nie geweest door het weer en heb het mij beklaagd
vandaar de goeje moed voor dees weekend he :)
komen normaal met ne man of 5 ...zal nog proberen er een paar te overtuigen. Spijtig genoeg rijden die mannen da nu mee gaan de kleinste toer; en ik had graag de grootste gereden maar ja alleen is maar alleen maar ik ga het mij toch riskeren
ps is er de afdaling bij door de bosberg ? of ist daar wa verder die afdaling op die "gemalen" stenen ??
kzen vorige week naar aspelare ook nie geweest door het weer en heb het mij beklaagd
vandaar de goeje moed voor dees weekend he :)
komen normaal met ne man of 5 ...zal nog proberen er een paar te overtuigen. Spijtig genoeg rijden die mannen da nu mee gaan de kleinste toer; en ik had graag de grootste gereden maar ja alleen is maar alleen maar ik ga het mij toch riskeren
ps is er de afdaling bij door de bosberg ? of ist daar wa verder die afdaling op die "gemalen" stenen ??
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Vorig jaar serieus mijn père afgezien (was pas in nov '05 begonnen met MTB).
Maar ... nu in betere forme en dit jaar tandje bij !
Knurrebikers zijn dus ook van de partij.
Maar ... nu in betere forme en dit jaar tandje bij !
Knurrebikers zijn dus ook van de partij.