Hallo
Weet er iemand meer over deze TT
Want ik kom uit Knokke-Heist dus had ik graag wat informatie van die rit voor ik me 90 km verplaats
Groetjes
2/12/06 Avelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bells(wacky racer)
- Mountainbiker
Redelijk wat info op de site van sinterklaas
ook een verslagske van vorig jaar op www.steenbakkers.be en doorklikken naar verslagen archief (link onder verslagen in de kop van de site), december 2005
voila !
ook een verslagske van vorig jaar op www.steenbakkers.be en doorklikken naar verslagen archief (link onder verslagen in de kop van de site), december 2005
voila !
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Schitterende tocht!
Vorig jaar ook gedaan en ook "min pirre" gezien zoals Benny BOY zegt...
Vorig jaar juist voor de regen weer binnen...
Verslagske zie www.valcke-vanraes.be

Vorig jaar ook gedaan en ook "min pirre" gezien zoals Benny BOY zegt...
Vorig jaar juist voor de regen weer binnen...
Verslagske zie www.valcke-vanraes.be
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Zondag in Ichtegem de laatste kilometers met Kenny (hier van het forum) gereden en die raadde ook deze TT aan.Heb deze nog nooit gereden.Vroeger in mei nog eens een TT gedaan in Avelgem,maar nog nooit echt de Sinterklaas-vtt.
Ik denk van ook deze mee te pikken in de namiddag al zal het wel een beetje van de weersomstandigheden afhangen de dagen ervoor.Ik hou wel van modder,maar de Kluis in de winter en de modder schrikt mij toch een beetje af.Misschien moet ik maar ne keer tonen dat ik geen mietje ben.
Nog een vraagje : Is diene grote toer werkelijk maar 45 km???
(Dacht vorig jaar dat dit meer was,of zit ik er naast??)
Ik denk van ook deze mee te pikken in de namiddag al zal het wel een beetje van de weersomstandigheden afhangen de dagen ervoor.Ik hou wel van modder,maar de Kluis in de winter en de modder schrikt mij toch een beetje af.Misschien moet ik maar ne keer tonen dat ik geen mietje ben.
Nog een vraagje : Is diene grote toer werkelijk maar 45 km???
(Dacht vorig jaar dat dit meer was,of zit ik er naast??)
De tocht is inderdaad maar 45 km. Toch vond ik het vorig jaar een behoorlijk zwaar parcours. Verschillende stroken lagen er zeer modderig bij. Ik was wel maar pas begonnen met biken (drie maanden). Ik meen me ook te herinneren dat de organisatie prima was en dat je een t-shirt kreeg bij voorinschrijving.

- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
De grote toer is inderdaad "maar" 45 km, maar in die periode van het jaar is da ruim voldoende voor zo eentje...
Zeker als het rond en op de kluisberg en dergelijke meer is...
Zeker als het rond en op de kluisberg en dergelijke meer is...
Ook Rik C al tweemaal deelgenomen aan de sinterklaastoertocht in Avelgem, georganiseerd door de Oud KSA-leiding (of iets in die aard). Ook voor dit jaar hebben we ons al weer ingeschreven, want het is werkelijk een heel mooie tocht en een magnifieke organisatie.
Twee jaar terug reed ik er een 15 tal km voor 't eind (voor de tweede keer al die dag) lek en kon nog stapvoets tot aan de laatste bevoorrading geraken, waar men de pechdienst belde. Ik moest enkel mijn wiel eruit halen, de mannen van de pechdienst waren voorzien van binnenbanden, monteerden 'm zelfs voor me (allemaal inbegrepen in de inschrijvingsprijs, zo bleek), en zo kon ik de toertocht nog uitrijden. Schitterend.
Twee jaar terug reed ik er een 15 tal km voor 't eind (voor de tweede keer al die dag) lek en kon nog stapvoets tot aan de laatste bevoorrading geraken, waar men de pechdienst belde. Ik moest enkel mijn wiel eruit halen, de mannen van de pechdienst waren voorzien van binnenbanden, monteerden 'm zelfs voor me (allemaal inbegrepen in de inschrijvingsprijs, zo bleek), en zo kon ik de toertocht nog uitrijden. Schitterend.