19/11/2006-Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vuul vintje
Mountainbiker
Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Post by vuul vintje »

@Katrien 20 : tuurlijk zou ik mij kenbaar maken :bounce: :bounce: :bounce: , als ik van mijn werk kom ben ik in 't algemeen nog een "proper vintje".... :oops: :oops: :oops: Zal es vragen aan onzen rijdende beenhouwer of hij deze rit ziet zitten.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Misschien kom ik deze ook nog eens 'afslufferen' op zondag. :-) Gewoon om mijn rare sporen van de vrijdagnacht te zien. :wink:
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

@katrien20 Ik zal ook mee zijn met vuul vintje, wilt ge mij ook noteren?
De veurnsche bikers
Mountainbiker

Torhout

Post by De veurnsche bikers »

Zal de slijkstrook van 2 jaar geleden er terug in zitten ?
katrien20
Mountainbiker

Re: Torhout

Post by katrien20 »

De veurnsche bikers wrote:Zal de slijkstrook van 2 jaar geleden er terug in zitten ?
Je bedoelt de spookwegel!? :lol: :lol: :lol:
Zeker en vast! Ambiance verzekerd!
vorig jaar na de aanhoudende regen was die strook echt niet berijdbaar, vandaar dat we toen wijselijk besloten hebben hem eruit te halen!

@riding butcher : ge staat genoteerd dimitrie!
the iceman
Mountainbiker

Post by the iceman »

de velodroom waar is die dan ergens ?? is da het voetbalplein enz naast het zwembad ??
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

Nee, niet 't voetbalplein met de piste errond, maar het andere aan de overkant van de straat voorbij 't rond punt richting Brugge. Liggen op een paar honderd meter van elkaar.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Hallo,

Vanaf de ring van Torhout zal je de gele pijlen VTT kunnen volgen.
Je kan inderdaad het best parkeren aan het zwembad, want dat ligt maar een goeie 100m van de inschrijving.

Nog wat info :

http://torhoutseoutdoorfun.tripod.com

Startplaats

Adres

Zaal voetbaltribune 'Velodroom'

Bruggestraat 29B

8820 Torhout

De toegang tot de zaal/tribune bevindt zich naast Café 'De Velodroom' in de Bruggestraat.

U komt van...

Kortrijk / Roeselare / Ieper
Vanaf Lichtervelde volgt u de N32 (Menen-Brugge) richting Torhout. Ter hoogte van het gehucht Breskens neemt u de ring R34 richting Brugge. Aan het kruispunt voorbij de 4de rode lichten (weg naar Aartrijke) slaat u rechtsaf richting sportcentrum. Aan het zwembad is een ruime parking beschikbaar. De ingang van het voetbalplein ligt op 200m in de Bruggestraat.

Brugge
U volgt de N32 tot aan het rondpunt met de R34, dat u half rond rijdt richting centrum. Een kilometer verderop komt u aan het voetbalplein 'Velodroom. 200 m verderop tegenover het rondpunt ligt een ruimte parking aan het zwembad.

Oostende
U volgt de N33 richting Torhout. Ter hoogte van het gehucht 't Engels Hof, aan de lichten volgt u de R34 richting Brugge. Aan het kruispunt voorbij de volgende rode lichten (weg naar Aartrijke) slaat u rechtsaf richting sportcentrum. Aan het zwembad is een ruime parking beschikbaar. De ingang van het voetbalplein ligt op 200m in de Bruggestraat

Tot dan!
the iceman
Mountainbiker

Post by the iceman »

ok mercikes nu zal ik er wel geraken hihi :-)
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

moviestar wrote:zal er ook weer bij zijn op zondag :wink: :-D

greetzzzz
moviestar 8)
Wanneer start je moviestar?????????????Tis weeral een tijdtje geleden dat we samen gereden hebben :drunk: :drunk:
Post Reply