Hubertje wrote:verkoopt hij nu zn cranks al..
Wie is "hij"?
Post by MTB-4-Ever »
Post by C a s r a n »
MTB-4-Ever wrote:Ik denk dat hubertje van de vlaanders is.
Die bedoeld waarschijnlijk Gij.![]()
Grapje hé Hubert.
Post by MTB-4-Ever »
Heb je er misschien geen van de staat van nu? Hoe de onderdelen er appart uitzien weet ik wel, maar tesamen????????C a s r a n wrote:MTB-4-Ever wrote:Foto's ???????? van het totaal project........
Geduld !!!!!!!!
'k Denk niet dat je bij mij foto's zal tekort komen.
Post by C a s r a n »
MTB-4-Ever wrote:Heb je er misschien geen van de staat van nu? Hoe de onderdelen er appart uitzien weet ik wel, maar tesamen????????
hij staat al zo goed als klaarC a s r a n wrote:MTB-4-Ever wrote:Heb je er misschien geen van de staat van nu? Hoe de onderdelen er appart uitzien weet ik wel, maar tesamen????????
Nope. Ik heb alles afgezet bij TS-Bikes, zo'n 50km van mijn woonplaats. Ik hoop dat hij dit zo snel mogelijk monteert (had me eind deze week beloofd, dus dat komt wel in orde) en ik ga het ophalen als ie compleet is. Ik heb niet bepaald de tijd om de tussentijdse stand te gaan inspecteren.
@ Hubertje: die Crankbrothers gaan er misschien uit (als ik degelijke prijs krijg), omdat m'n team me dan Time pedalen geeft (is onze pedalensponsor), maar een must is het niet. Ik maak me eerder zorgen of ik vaak ga willen trainen zonder SRM; ben dat niet gewoon.
Post by C a s r a n »
17tim wrote:Kmoest gisteren toch binnen bij TS voor men wiel te richten, en heb er toch wat staan op kwijlen... ferm vélo'ken![]()
Post by C a s r a n »

ultimateme wrote:wat weegt ie nu eigenlijk??