Camelback: welke?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Kurry
Mountainbiker

Post by Kurry »

inderdaad, 'k heb dat nog gehoord over dat "klotsen" #-o ... de truc is vullen met water of wat dan ook en zorgen dat de lucht eruit is als je de dop dichtschroeft :wink:
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Weet er iemand een rode Rocket te koop, ergens in West of Oost-Vlaanderen liefst. De meesten hebben enkel de gunmetal versie nog of gewoonweg geen. Ik heb al geprobeerd bij fietsen Jowan, VanEyck, Sportivo, Wheelpalace, Capino, die in Izegem, ...

Dank bij voorbaat :-?
Heinz
Mountainbiker

Post by Heinz »

http://www.barracuda.be/jump.html

Dichter zou ik het ook niet weten,
vandaar deze online shop

Rocket 80€
Last edited by Heinz on Wed 16 Jul 2003 21:35, edited 1 time in total.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik heb enkele weken geleden een Camelback Mule aangekocht bij Van Eyck te Aalst voor de prijs van 89.5 € en heb er nog gene second spijt van gehad, had de keuze tussen de lobo en de mule maar de mule sprak me het meeste aan en heeft ook een reservoir van 3 l en de kelur oranje

http://www.camelback.com/rec/cb_prod.cf ... uct_id=203

Gizmo 8)
dainkes
Mountainbiker

Post by dainkes »

Epic wrote:Weet er iemand een rode Rocket te koop, ergens in West of Oost-Vlaanderen liefst. De meesten hebben enkel de gunmetal versie nog of gewoonweg geen. Ik heb al geprobeerd bij fietsen Jowan, VanEyck, Sportivo, Wheelpalace, Capino, die in Izegem, ...

Bij futurumshop hebben ze er nog op voorraad, prijs € 79.94 incl. btw en verzendkosten.
Shrek
Mountainbiker

Post by Shrek »

dainkes wrote:
Epic wrote:Weet er iemand een rode Rocket te koop, ergens in West of Oost-Vlaanderen liefst. De meesten hebben enkel de gunmetal versie nog of gewoonweg geen. Ik heb al geprobeerd bij fietsen Jowan, VanEyck, Sportivo, Wheelpalace, Capino, die in Izegem, ...

Bij futurumshop hebben ze er nog op voorraad, prijs € 79.94 incl. btw en verzendkosten.
Bij barracuda hangen er ook nog een 10-tal ben er juist geweest...
Scorpion
Mountainbiker

Post by Scorpion »

@ Shrek: Laat eens weten hoe het is met zo'n camelbak gaan fietsen, je eerste bevindingen!
Guest

Post by Guest »

Ik heb al meer dan 5jaar een mule en ben er nog steeds te vreden van wel ondertussen een nieuwe waterzak gekocht omdat ik de oude zelf om zeep geholpen (ze kunnen niet tegen kokend water #-o )
wito
Mountainbiker

Post by wito »

ik ben van plan om me tegen de dodentocht zo nen camelbak aan te schaffen
ik ben eens benieuwd hoe zo een ding aanvoelt na 80 km lopen, vorig jaar was dat het kritieke punt waar mijn rugzakje serieus op mijn systeem begon te werken...
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

maar als je biket, heb je dan geen last van een natte rug ( ik weet wel dat ze zeggen dat het goed ventileert maar toch)
ik moet nog maar een rugzak aandoen en ik kan mijn shirtje uitwringen door het zweet :-? niet zo leuk als je de rugzak afdoet en dan terug weer aandoet (koud vree koud :-? )
Post Reply