6de manche LMTB Hamont 12/11/06

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Chucky wrote:Iemand tips ivm de bandenkeuze.
Doenbaar met Racing Ralph of iets dergelijk.
Indien het tegen Zondag niet te veel regent is dat de ideale band. Bij goe wa regen toch een grover profiel steken :wink:
Chucky
Mountainbiker
Location: Granville CMX Carbon, Ridley 29",Olympia CSL-X2 27.5"

Post by Chucky »

Thanks GF !!
geof
Mountainbiker

Post by geof »

ik gaa er hier niet bij zijn het lieveke weeral he :bounce:

vorige keer heb ik ook niet gereden omdat het lieveke het te koud vond ik was er wel maar had niet gestart

maarja volgende keer ben ik er zeeeeeker bij want ik wil het nietmeer missen die 2x dat het nogmaar is #-o

groetjes geof(120) :wink:
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

vandaag meer erover het parcours kan vannamiddag verkent worden
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

natte stuken snorkel net niet nodig(grapje) korte maar pittige omloop van 3km 200 meter maar toch vermoeiend, mannen smeer de benen maar in het zal nodig zijn
Steven®
Mountainbiker

Post by Steven® »

Misschien ook wel eens fijn zo' n korte omloop.

Tot morgen!
GT Grt
Mountainbiker

Enne ?

Post by GT Grt »

En wat vonden we van het parcours dat we zondag voor de kiezen kregen in Hamont ?

Modder en regen horen er soms bij maar het stukje na het bos waar we 200 meter door de modder moesten had er toch eigenlijk niet bij gemoeten, ofwel ? Er waren toch nog andere mogelijkheden om aan meters te komen...

Of wat vinden jullie ? #-o
Sidi
Mountainbiker

Post by Sidi »

dat stuk vond ik misschien ook wel overbodig. Het was zo al zwaar genoeg. Ik had 1u15 min op mijn kilometerteller, niet dat ik er veel mee inzat, maar als ze het stukje eruit hadden gelaten en acht ronden gehouden hadden dan hadden we waarschijnlijk ook wel een uur gereden.
Maar ja dit is ook wel eens iets anders, zorgt voor afwisseling :-D
Was nog eens een cyclo cross toer uit de oude doos :lol:
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Die modder strook was inderdaad overbodig, gelukkig kon je die strook halveren door voor de heuvels in te draaien.

Als je hard genoeg gestoempt had :-D dan had je 8 rondes gereden, je bent waarschijnlijk gedubbeld geweest, de wedstrijd stopt zodra de 1ste finished.
Ik had het geluk of pech om net niet gedubbeld te worden en heb dus 8x door de modder mogen ploeteren.
#-o
Sidi
Mountainbiker

Post by Sidi »

WIP wrote:Die modder strook was inderdaad overbodig, gelukkig kon je die strook halveren door voor de heuvels in te draaien.

Als je hard genoeg gestoempt had :-D dan had je 8 rondes gereden, je bent waarschijnlijk gedubbeld geweest, de wedstrijd stopt zodra de 1ste finished.
Ik had het geluk of pech om net niet gedubbeld te worden en heb dus 8x door de modder mogen ploeteren.
#-o
Ik heb ook de volle acht ronden gereden zenne. En misschien moeten ze het nog eens duidelijk maken dat gedubbelde renners opzij moeten gaan. Ik zeg altijd merci als een gedubbelde aan de kant gaat, maar sommige gedubbelde vegen er echt hun kas aan
Post Reply