12/11/2OO6 Humbeek-Grimbergen - 6de Parel Van Brabant

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
T & T
Mountainbiker

Post by T & T »

op een lint rijden,ga dan koers rijden ,en als ge nog kunt en wilt zet de andere renners uit de wind in de vlakke stroken en die waren er genoeg zene om maar te zeggen het was meer dan zwaar genoeg ps op het laatste recht stuk moesten we normaal op een lint rijden,maar daar reed iedereen voor zich dus u ziet maar
Nastie Jaco
Mountainbiker

Post by Nastie Jaco »

Heb ook de 47 gedaan en genoten van de eerste tot de laatste minuut. Af en toe was het wel zwaar door de modder of door de wind. Voor de rest niets aan toe te voegen bij alle voorgangers.

Zeker tot volgend jaar. =D>
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

bedankt jongens en MEISJES, jullie waren met 132O deelnemers, en jullie vonden het allemaal picobello(toch zo gehoord aan de bevoorrading in 't Guldendal). zowel "enkelingen als clubs, wij verwelkomen jullie allemaal even goed

tot volgend jaar =D> =D>

voor foto's zie: www.flandrien .be of binnen enkele dagen(nachten) op www.sasbikers.be

merciekes aan alle moedige bikers(sters) =D> :bounce: :drunk: :lol:
Last edited by de ware on Sun 12 Nov 2006 23:38, edited 2 times in total.
cake-biker
Mountainbiker

Post by cake-biker »

fantastisch ritteke ! eerste keer dit jaar dat we zo door de moor reden .weinig hoogtemeters,maar die wind maakte de hele rit zwaar .
Beste moment voor mij was de tweede bevoorrading op de 65km, aan dat kasteeltje.Nod nooit beleefd dat ge s'morgens tijdens uw ritteke ook nog een misviering kunt meedoen.Goe gepland zenne manne !! =D> er stonden op het pleintje alleen paarden van vlees en bloed;de stalen(en alu en carbon en etc ) rossen stonden aan de kant te dampen :P
smerckx
Mountainbiker

Post by smerckx »

mooie rit en goed afgezien.
ik had de 65km willen rijden, voor de eerste keer zo'n afstand, maar de harde ondergrond besliste daar anders over.
2 keer tegen de kust gegaan en de schouder wou niet zo goed meer mee.
heb mezelf dan maar laten takelen aan de 2 de bevoorading.
voor de rest alles ok, bikewash, douche, .....
misschien tot volgend jaar . =D>
Rocky Rider
Mountainbiker

Post by Rocky Rider »

't Was inderdaad een zalig toertochtje. Wij hebben ons bangelijk goed geamuseerd.
Voor mij als beginneling (ben nu zo'n 8 weken mountainbiker) was 't de eerste keer dat ik zoveel modder tegenkwam. En al zeg ik het zelf, ik heb me er goed door geslagen.
Ook twee keer tegen de grond gegaan, in die eerste modderstrook kort na de start en na de bevoorrading in die modderstrook bergop. Was zeker niet de enige die op die plaatsen onderuit ging.
Dank u aan de Sasbikers voor de goede organisatie - duidelijke bewegwijzering, bewaakte oversteekplaatsen, goede bevoorrading, ...
En de tocht werd natuurlijk afgesloten met een lekkere donkere Grimbergen.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ikke ook geweest...vanuit Kontich met de vlo en dan de 47 gereden (47 wegens geen zin om 67 km te baggeren)...met 4 clubmaats en Luc.
Tocht zelf: beste uit de streek gehaald, maar dit is echt mijn ding niet (hier kunnen de sasbikers niets aan doen). Degelijke bepijling, goeie bevoorrading.
Veel volk onderweg.
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

=D>
Bravo aan de SAS bikers ... alles was tip top in orde . Jullie leggen wel de lat zeer hoog inzake organisatie : bepijling, bevoorrading, seingevers, parking, afspuitstand .. alles picco bello.
47km met 270 hoogtemeters & enkele kilo's slijk .. twas leuk
Joekke26
Mountainbiker

Post by Joekke26 »

Sorry voor de eentonigheid in de reacties en ook mijn reactie. :lol:
Ik vond het ook een zalige TT, ook al ben ik meer voor hm's, ... de modder en wind maakte de 67 kms voor mij meer zwaar genoeg.

Wel paar keren zwaar op mijn b***** gegaan, enen keer door ne 'vleesetende doornstruik' .. Wa was da zeg, ... straffer dan eendert welke rem. Opeens lag ik daar in dienen struik. #-o

Ik wist ni dat het zo plezant en mooi in mijn eigen streek kon zijn, ... bedankt sasbikers om mij hier no zo eens attent op te kunnen maken.
Voor mij de beste organisatie die ik tot nu toe heb meegemaakt, ... Doe zo voort.
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

"Beste vrienden"
dit was weer
"Dik voor mekaar"
wie dit niet goed vond mag direkt
"Terug naar Siberië"
tussen mij en deze rit blijft het
"Grenzeloze liefde"
"Zo is er maar één" !
Post Reply