11/11/06 Zwevezele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

=D> =D> =D> =D> =D> =D> Wat een mooie rit. Ik ben net terug. Pftt afgezien als de beesten. Door de regen van deze nacht, lag het parcours er zwaar en vettig bij. Maar alle lof aan de organisatoren. Weinig verharde weg (toch op de 50), zeer goede bepijling, twee goeie bevoorradingen, een ritje op het superprestige parcours, een mooi technisch stuk in de Munckebossen en een vleugje wind om dit alles te kruiden.
Na de rit douches, nen boterham en goede afspuitinstallatie. Meer moet dat niet zijn ee.
Dikke proficiat aan de organisatoren.
Volgend jaar terug =D>

MVG
Wes
grave digger
Mountainbiker

Post by grave digger »

tparcour lag er lekker vettig bij,twas pure fun :bounce: en superprestige parcour was kort maar plezant.kort samen gevat:twas ne plezant vettig ritje :P
ps:de fotos genomen op het superprestige parcour,zijn die ergens te zien en eventueel te verkrijgen??
G-Unit
Mountainbiker

Post by G-Unit »

Ben ondertussen ook al een paar uurtjes terug van zwevezele en kmoet ook toegeven. Het was lastig na de hevige regenval van vanacht!! maar daarvoor doen we het e :P

Wat het parcours betreft heeft de organisatie zich na vorig jaar serieus herpakt, =D> met zoveel mogelijk off road en een aantal heeeeeeel schone stroken. Superprestige parcours en het stuk in de munckebossen was om vingers en duimen bij af te likken, en met de modder was het serieus opletten geblazen want die boomwortels waren goe glad.

Bevoorradingen waren dik in orde, net als afspuitplaatsen, douches en de ook de bepijling was zeer goed...
Kortom een zeer goede organisatie.Volgend jaar hopelijk terug in dezelfde trend als dit jaar [-o<
GeertMotte
Mountainbiker

Post by GeertMotte »

Ben deze morgen om 10 uur aan de 50 km begonnen. De regen van afgelopen nacht zorgde ervoor dat er heel wat stukken off road er bijzonder vettig bijlagen. Bovendien heb ik niet de juiste banden zitten op mijn bike, om in de modder te biken.

De verhouding off road road was best in orde

De bepijlinng was ok evenals de bevoorrading. De afspuitinstallatie was dik in orde.

Proficiat aan de organiserende KWB
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Deze rit was niet vergelijkbaar met vorig jaar. Neen, hij was vele vele vele beter =D> =D>
Yahoo
Mountainbiker

Post by Yahoo »

=D> =D> =D>
inderdaad een hele mooie rit die er soms héél vettig bij lag...mn banden ietsje moeten lossen onderweg,want die stekkerdraad kwam iets te dicht daar in groenhove,daarna ging het stukken beter....heel plezant geploetert

alles ok :drunk:
hell yeah
Mountainbiker

Post by hell yeah »

Heb ook gaan rijden in zwevezele en ik vond het een supet tocht .
De tocht was zwaar maar echt wel in orde en ook geen lange verbindings stukken over de weg twas dus helemaal in orde.
Normaal ga ik altijd naar wervik maar ik zal daar nu na deze deelname van af stappen .
Tot volgend jaar
Guest

Post by Guest »

bedankt voor jullie talrijke positieve reacties.
we hebben misschien wat laat gereageerd,maar tis toch nog allemaal in orde gekomen :-D .
hopelijk mogen we jullie allemaal weer verwelkomen in onze editie 2007.
Thompson slijkduivel
Mountainbiker

Post by Thompson slijkduivel »

Mij zie je volgend jaar ook terug het was heel vettig soms wat gevaarlijk op de wortels van de bomen heb mij goed geamuseerd was moe maar toch teverden bij aankomst :bounce: 8)
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Heel mooi tochtje al deden we maar de 25 km omdat kommil junior mee was ,voor hem was het wel ietsje te zwaar zijn tweede toertocht en dan nog in die wind en de vele modder die er lag door het regenweer we zullen zien als hij nog mee wilt al heb ik er mijn twijfels over #-o

Tot volgende week in st andries brugge

kommil
Post Reply