12/11/2OO6 Humbeek-Grimbergen - 6de Parel Van Brabant

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

10 Greenbikers keerden tevreden terug naar Bornem. We hebben gekozen voor de op één na langste afstand (47 dus). Zoals verwacht was de organisatie tot in het kleinste detail verzorgd. Ik ga alle pluspunten niet opnoemen, dat laat ik aan andere forumleden over. We komen volgend jaar zeker terug. Klein vraagje : op den après hebben we gezien dat er een ZoeNK-corner voorzien was. Kan er volgend jaar een Greenbiker showroom af ?, dan komen we allemaal...
Tot bij ons zeker.
Na Dirty van de Mudddevils heeft nu ook Sassie 'de Ware' een gezicht voor mij...
Dreamer
Mountainbiker

Post by Dreamer »

Deze TT was gewoon zalig .Ze krijgt van mij 9.5 op 10.Ze kan echt ni beter.Parking was goe .Parkoer was fantastich.Voorberading was de tweede beter dan de eerste.En de douche 's waren ook inorde.Dus alles heel goe.Ik heb me goed geamuseerd op de marathon.Van hem echt zalig geen hoogste meter maae wel zwaar van wege de wind meters.Daar is echths niks tegen op gewassen.
See you next year.
BWT !!next week rotselaar ook ne parel van een TT .
nzxt
Mountainbiker

Post by nzxt »

Deze TT was echt zaleg =D>
Dat slijkerig stukje aan de start was echt af! Ons pa had al goesting vo af te zwaaie.

1 slecht punt vond ik dat er vrij veel op een lint werd gerede, waardoor je niet altyd voluit kon gaan :) (vooral op de hellingen, afdalingen en modderige stroken) Maarja, daar is niet veel aan te doen :wink:

voor de rest: goede bevoorrading, afpijling en genoeg volk om het verkeer tegen te houden. Volgend jaar ziet ge mij daar zekerst trug :bounce:
denbolle
Mountainbiker

Post by denbolle »

de tt was weer af , niets op aan te merken
knappe inspanning van de sasbikers , doe zo verder manne
zal er volgend jaar ook weer bij zijn
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

wij waren ook met 10 muddevils aanwezig ,wel gespreid over het parcours,maar in de sporthal toch even samen na een geslaagde tocht.

en nen donkere Grimbergen natuurlijk :drunk: .
seacat
Mountainbiker

Post by seacat »

=D> =D> =D> toffe rit (47km), niets op aan te merken
deze morgen met 3man vertrokken , met dank aan mijn overbuur
dat ik zijn 2de fietsje mocht gebruiken , ik zelf had eerder deze week iets ambetant voor kader gescheurd aan een lasnaad #-o

dus was echt kontent dat ik deze rit kon rijden
wist niet dat hier in mijn eigen buurd zo een rit toffe rit kon gereden worden
ze hebben ons echt verast ,
parcour =D>
bevoorrading =D> =D>
seingevers =D> =D>
en zeker plezant was ludieke plakjes langs de weg =D> =D>

mvg
Last edited by seacat on Sun 12 Nov 2006 20:18, edited 2 times in total.
W817
Mountainbiker

Post by W817 »

Proficiat aan de organisatie, =D> =D> =D> een tourtocht waar weinig op aan te merken valt. Mensen met ervaring hé... Het begint al met de ontvangst, de straat zo goed afgezet enkel voor de bikers, vriendelijke mensen bij de inschrijving. Ook al even vriendelijk en dus ook een pluimpje oor de seingevers. De bevoorrading was ook af, de afspuitstand meer dan voldoende, er wachtte ons dan nog een fijne attentie voor de douchegebruikers. Ik kan dus niets negatiefs vinden over de tocht... De tocht was zwaar genoeg, voor mij althans " 47 km" alhoewel op dit parcours weinig hoogtemeters zaten, maar met alle modder erbij had ik het gevoel dat vandaag pas het mountainbikeseizoen pas echt is van start gegaan. Op drie plaatsen fotografen... misschien vind ik voor het eerst wel ergens een fotooke van mezelf als modderduivelke :evil: Ook origineel de tv1 programmakes onderweg, waarvan mijn eigen bikersname W817 kwam ik als eerste tegen... leuk... volgend jaar terug op mijn kalenderke plaatsen :wink:
speedy-biker
Mountainbiker

Post by speedy-biker »

heb ook de 47 km gedaan en het was echt een prachtig tochtje
wel redelijk zwaar en daar in humbeek kenne ze wel iet van moor zenne amai.
bevoorading was ook super :-D [-o< [-o<
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

Yow mannen, vanwege de hele ploeg van de SasBikers nen dikke merci voor ulle bezoek. We hebben dit jaar met een 70tal mensen proberen ons uiterste best te doen om er een parel van te maken.... blijkbaar met succes!

We mochten vandaag 1300 bezoekers ontvangen, na de regen van gisteren een mooi bezekers aantal.

Fotokes komen zeker online de komende dagen !

Geert.
Smallen Drash
Mountainbiker

Post by Smallen Drash »

bedankt aan alle 1300 deelnemers!! wij hebben ons geamuseerd! ik hoop jullie ook! tot volgend jaar..of tot op een van jullie toertochten. :wink: :wink: :wink:
Post Reply