17/11/2006-nachtMTB-Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G-Unit
Mountainbiker

Post by G-Unit »

Vandaag met de toertocht van zwevezele een aantal stroken gedaan in groenhove en omstreken die waarschijnlijk ook wel in de nachttocht zullen zitten, en die lagen er vandaag na de regen van vanacht al serieus zwaar bij. als het deze week nog meer regent zal serieus ploeteren worden in den donker en een goed lichtje zal zeker niet misstaan
manten en kalle
Mountainbiker

Post by manten en kalle »

dag beste medemensen,
ons dochter (Ernestine) zegt dat er nu vrijdag ne velokoers in 't donker is in Torhout,en nu dat we een beetje tijd over hebben(de koeien zijn dan al gemolken hé)zouden ikke(Armand)en mijn vrouwe(Kalinka) ne keer willen meedoen.
'K kenne daar wel niets van maar hier heb ik enkele vraagskes:
1) Katrien20,is dat den directeur van 't spel?
2) Wanneer start dat en staan der daar ook velo's voor ons?
3) Moeie daar voor betalen om te rijden en die pannekoeken op te eten?

Stijf hartelijken dank

Gelukkig is ons dochter nog een beetje een slimme met de competuter en kunnen we alzo een beetje mee met onzen tijd.Ze heeft hiervoor wel geholpen zulle.

Dankt u
casper
Mountainbiker

Post by casper »

De weersvoorspellingen zien er voorlopig super uit :

http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/

Als dat zo blijft (o)

Groeten,
Casper :wink:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi Bikers,

ah, da ziet er precies goed uit. Jammer dat dit nog maar
een weersvoorspelling is. De definitie van "voorspelling" is
dat er een KANS bestaat dat dit zo is. Ik zal zeker
die site in het oog houden vanaf woensdag.

Danke voor de link. =D> =D>

Kan wel nog niet meedelen als ik zal komen. Veel hangt
af van m'n werk plus wij zitten al met een feestdag en
het is dus voor ons maar dagen werken deze week....

iMac heeft wel een mooi voorstel gedaan om met de bike
naar ginder te rijden en terug... Dit zie ik eventueel zeker
wel zitten maar kan dan niet te lang blijven :wink: :wink: :wink:

Greetz yves
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

Barbeque wrote: Kan wel nog niet meedelen als ik zal komen. Veel hangt
af van m'n werk plus wij zitten al met een feestdag en
het is dus voor ons maar dagen werken deze week....
Ajaaa, uw werk ,ti's waar, ge werkt bij de watermaatschappij =D> de VMW () ,gij zijt daar de hoofdverantwoordelijke voor het openzetten van de hemelsluizen zeker ,hihi. :lol: :lol: :lol:

Ge kunt maar zien dat ge er om 19.30 aan de start zijt ,of we gaan ne keer uw zwart boekske opendoen . :oops:

Black knight :wink:
Last edited by black knight on Sun 12 Nov 2006 19:26, edited 1 time in total.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi Bikers,

zou er al een topic bestaan wat je voorlicht en je achterlicht is ?????

See you, y
Last edited by Barbeque on Tue 14 Nov 2006 12:21, edited 1 time in total.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

manten en kalle wrote:dag beste medemensen,
ons dochter (Ernestine) zegt dat er nu vrijdag ne velokoers in 't donker is in Torhout,en nu dat we een beetje tijd over hebben(de koeien zijn dan al gemolken hé)zouden ikke(Armand)en mijn vrouwe(Kalinka) ne keer willen meedoen.
'K kenne daar wel niets van maar hier heb ik enkele vraagskes:
1) Katrien20,is dat den directeur van 't spel?
2) Wanneer start dat en staan der daar ook velo's voor ons?
3) Moeie daar voor betalen om te rijden en die pannekoeken op te eten?

Stijf hartelijken dank

Gelukkig is ons dochter nog een beetje een slimme met de competuter en kunnen we alzo een beetje mee met onzen tijd.Ze heeft hiervoor wel geholpen zulle.

Dankt u
Beste manten en kalle,

Ikke directeur???? #-o We zitten allemaal in een sportclub he! :P
Gewoon een vraagje : hoe oud ben jij wel? :oops:

Nog even de info herhalen voor jou :
Vrijdagavond 17 november is het zover : de lang naar uitgeziene avondrit in Torhout.
Je kan je duivels ontbinden in de 27 of de 37 km; trouwe klanten weten al dat de bevoorrading er weer één zal zijn om vingers en duimen van af te likken (de citroenjenever vormt alweer de kers op de taart!).
De tocht gaat oa door Groenhovebos, 'Plezierbos', een technisch parcours in de Warande, domein d'Aartrijke en een nieuw stukje bos dat nog in geen enkele andere tt gebruikt werd.

Alle moeilijke punten op het parcours zijn goed en sfeervol verlicht, maar toch staat de organisatie erop dat ook je fiets goed verlicht is; ook jij mag/moet gezien worden zodat een fluohesje of ander reflecterend materiaal zeker geen overbodige luxe is!
Na de aankomst liggen er een paar dampende pannenkoeken op jou te wachten...

Vrije start van 19 tot 21 uur op de velodroom, Bruggestraat 29B.
Ruime parkeermogelijkheid aan het zwembad en de sporthal.
Fietsverhuur kan mits reservatie op 050/21.71.41 of 051/72.76.15.
Prijs : 3 of 4€ naargelang al dan niet lid van een bond.
Graag tot dan!

@zanneis : de spookwegel is inderdaad dat lekker modderstukje! Het lag er woensdag nog volledig droog bij, maar nu is het al iets anders. Ambiance verzekerd!

@barbeque : hihihhihihihihihi Is toch goed gevonden van den blacky! Jouw directeurs zitten hier toch niet op dat forum en dan nog? Gij die vindt dat er te weinig op een tt gelachen wordt! #-o
witten
Mountainbiker

Post by witten »

en dit jaar zal ik er jammergenoeg niet bij zijn, maar jullie zullen allemaal in mijn gedachten zijn...

jammergenoeg zit ik voor enkele dagen in dubai....

en ik keek er zo naar uit om ne keer met den 'baas' frietjes te gaan eten

groetjes & geniet ervan

Fred
manten en kalle
Mountainbiker

Post by manten en kalle »

Hallo Katrien 20,

ik ben een boerke van 63 en ons Kalinka.....(van een vrouwe vraagt ge dat niet hé).
We hebben wel zo genen speciale velo om door de weiden te rijden(gelijk op den TV)maar toch zouden we dat graag ne keer meemaken.Met mijn oude brokke van ne vélo zou dat ook wel kunnen zekers,'k zou d'er nog een pilelampe kunnen aanhangen(de die waar da'k de keuns mee eten ga gaan geven).
Mijnen tikker is ook in orde want met al dat werk thuis(koeien melken,eiers roven van de kiekens,enz..en de zondagvoormiddag mijn kaartje gaan leggen,en dan nog ons Kalinka.........
'k hoop echt dat we zouden mogen aanzetten,kunt gij geen goed woordje doen????
Nog een vraagske:die jenever en die krieketaarte,hoe gaan we dat dan opeten? En dat Fluohesje,wat is dat eigenlijk?

Op voorhand bedankt en ook een groot woordje van dank aan ons Ernestientje om mij hierbij te helpen.

Hartelijken dank van Armand en Kalinka
klein plateautje
Kerstman
Location: grijs-zwart ezelke die luistert naar de naam martelly

Post by klein plateautje »

De kogel is door de kerk, :bounce: :bounce:
vanavond de verlichting op mijn fietske geinstalleerd en eens in den donkeren getest, ziet er goed uit. =D> =D> =D>
Afgesproken met Katrien van Hans (Hanzi) om de tocht samen te rijden, op het gemakske omdat het ook de eerste keer is dat ik aan zo'n avondtocht meedoe. #-o

@katrien 20: als dat boerke (manten en kalle) wil meerijden dan mogen ze dat gerust doen met ons, t'was voor mij ook raar de eerste keer om aan een toertocht mee te doen en dan zijt ge blij dat er iemand ne keer meerijd die al wat meer ervaring heeft. Wat denk ge ?

Groetjes en tot vrijdag
Monique
Post Reply