Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

devil biker wrote:dan zouden ze da eerst moeten voordoen :lol:
zijn der hier van die genieën die die trapjes kunnen tot boven ?
HOE? jullie kunnen dat ook niet of wat?! :P
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

nee :oops: , en ben gene held ma zou t wel graag willen kunnen ma vrees dat mijn evenwicht en techniek nog niet goed zijn en wil geen botten breken :lol:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

trapjes? waarda? aah, dat stukje aan de asfalt, en dan ineens heel wat graden naar rechts? en dan die trapjes? no problemo.

vanaf nu zal er regelmatig een halve gek met een ghost met een forza lynx vork te zien zijn op de route :-D
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

cube rides on wrote:trapjes? waarda? aah, dat stukje aan de asfalt, en dan ineens heel wat graden naar rechts? en dan die trapjes? no problemo.

dat stukje ja, vorige keer die pijl gemist en nu dus totaal niet voorbereid, niet dat ik het anders wel zou kunnen :lol:
misschien ooit ns, wie weet #-o
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

weet iemand de telefoon nr waarop je bike wash en douche kan reserveren voor als ge daar gaat bollen?
Prijs?
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

zaskar72 wrote:weet iemand de telefoon nr waarop je bike wash en douche kan reserveren voor als ge daar gaat bollen?
Prijs?
bloso-centrum of netepark ns opbellen, kunt ge daar reserveren, prijzen: geen idee :wink:
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Ok al direct gebeld si !!
amaai den bike krijgt daar voorrang op de mens.
ge kunt die daar afwassen met WARM water !!! Met hoge druk #-o of met de tuinslang :lol: dus das mega he en GRATIS!!!
douche is 1.80 euro... tja wa moet ik daarvan vinden is ni echt duur eigelijk =D> :-D =D>
MaartenW
Mountainbiker
Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Post by MaartenW »

devil biker wrote:dan zouden ze da eerst moeten voordoen :lol:
zijn der hier van die genieën die die trapjes kunnen tot boven ?
K heb toen ik daar in de buurt woonde die trapkes een paar keer gedaan met mijne cyclo crossfiets en op 39/21-23 geraakt ik daar quasi altijd zonder veel problemen boven.

Grotere uitdagingen zijn door het losse zand naar de uitkijktoren omhoog rijden, moet met strand banden wel haalbaar zijn denk ik of na goed wat regen dan is de densiteit hoger.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

hoe ligt het parcour erbij nu? weinig tijd om te trainen. maar toch proberen om meer swoendags te trainen. als het niet te vettig is natuurlijk.
korsakow
Mountainbiker

Post by korsakow »

cube rides on wrote:hoe ligt het parcour erbij nu? weinig tijd om te trainen. maar toch proberen om meer swoendags te trainen. als het niet te vettig is natuurlijk.
Ik heb de route vrijdag gereden en sommige stroken lagen er verschrikkelijk modderig bij:2 maal op mijn bek gegaan :-&
Als er iemand mij scheef zien gaan heeft, heeft hij zich wel goed geammuseerd denk ik :oops: , maar ja voor de 5de keer dat ik met een MTB rij en daarbij gerekend dat ik totaal foute banden heb (zie mijn bike), is dat niet zo erg denk ik. Met een race fiets rijden is dan toch nog iets totaal anders zenne.

Ik reed van Kasterlee naar Herentals en heb 2maal goed fout gereden:
* Het wisselpunt van de groene naar rode route had ik helemaal gemist met als gevolg dat ik dat pas door had toen ik terug bij de blauwe route aangekomen was. ik heb dan maar weer mijn kar gedraaid :-?
* Naar het einde toe van de rode route moet er ook iets fout gegaan zijn: ik kwam nl. na een deftige afdaling weer uit bij die trapjes die ik in het begin van de rode route genomen had, naast de de asvaltweg en naast de spoorweg. Op de pdf van de bloso te zien, moet ik net voor een kerkhof de spoorweg over, maar dat gedeelte heb ik waarschijnlijk nooit tegen gekomen. (zijn er pijltjes verdwenen?)

Nu ja, volgende week heb ik woensdag, donderdag en vrijdag verlof en bekijk ik het nog eens.
Als er iemand het ziet zitten om mee te rijden, laat je maar iets van je horen. Mijn conditie is prima (rij gewoonlijk op de weg), maar techniek dus minder. Ik vertrek vanuit Turnhout.
Als je weet waar ik fout gereden ben laat het me dan aub ook weten!
Post Reply