18/11/06 Muur VTT - Steenhuize
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
den boonen
- Mountainbiker
Post by den boonen »
Al jaren onze vertouwde tocht. Ziet er ongeveer hetzelfde uit van vorig jaar. Straffe toebak hoor met Muur en Bosberg, zonder te spreken van de andere hellingen. Ik herinner mij de perfecte uitpijling en 3 samplings. 
- Action-Man
- Mountainbiker
Post by Action-Man »
voorig jaar deze gereden wel bijna niet te doen als het veel regent. voorig jaar bijna een 3 tevoet moeten gaan door de zware regenval enkele dagen voordien.
Re: 18/11/06 Muur VTT - Steenhuize
Heb deze vtt en vele andere ritten van unitas al verscheidene keren geredenunitas wrote:Unitas Steenhuize organiseert 4 sterren VTT
Zaterdag 18 november
De Coninck van de Muur
over Muur Bosberg Beverberg
door Provincial Domein De Gavers
bevoorrading op alle afstanden - 2 op de langste afstanden
allen welkom
en het gewoonweg altijd fantastisch gevonden.Zal op 18 november zeker op post zijn.
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
allee aan het profiel te zien zal ik het op zen edwig van hooydonck's moeten doen om mijn gezelle af te schudden. 
vorig jaar was het uitermate slecht weer en dan is het overal crossen en stoempen, maar je krijgt er veel voor terugAction-Man wrote:voorig jaar deze gereden wel bijna niet te doen als het veel regent. voorig jaar bijna een 3 tevoet moeten gaan door de zware regenval enkele dagen voordien.
vorig jaar drie keer bevoorrading en dit wordt dit jaar niet anders...
Vorig jaar was het idd stoempen en glijden, maar dat heb je nu eenmaal in die streek (ik herinner mij nog die verzopen winter zoveel jaren terug waarin je in alle Zuid-Oost-Vlaamse tochten van de ene kant naar de andere kant gleed of baggerde). MAAR liever wat glijden en doen en een super de max parcours voor uw wielen dan mooi afgelijkte overal in alle tijden te berijden parcours waar niets te mtb'en valt
.
Volgende week kan ik niet naar kruishoutem, dus zit nu al uit te kijken naar steenhuize.
Volgende week kan ik niet naar kruishoutem, dus zit nu al uit te kijken naar steenhuize.