18/11/06 Muur VTT - Steenhuize

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den boonen
Mountainbiker

Post by den boonen »

Al jaren onze vertouwde tocht. Ziet er ongeveer hetzelfde uit van vorig jaar. Straffe toebak hoor met Muur en Bosberg, zonder te spreken van de andere hellingen. Ik herinner mij de perfecte uitpijling en 3 samplings. =D>
Action-Man
Mountainbiker

Post by Action-Man »

voorig jaar deze gereden wel bijna niet te doen als het veel regent. voorig jaar bijna een 3 tevoet moeten gaan door de zware regenval enkele dagen voordien.
masterbe
Mountainbiker

Re: 18/11/06 Muur VTT - Steenhuize

Post by masterbe »

unitas wrote:Unitas Steenhuize organiseert 4 sterren VTT

Zaterdag 18 november

De Coninck van de Muur
over Muur Bosberg Beverberg
door Provincial Domein De Gavers

bevoorrading op alle afstanden - 2 op de langste afstanden

allen welkom
Heb deze vtt en vele andere ritten van unitas al verscheidene keren gereden
en het gewoonweg altijd fantastisch gevonden.Zal op 18 november zeker op post zijn.
rallymaster
Mountainbiker

Post by rallymaster »

allee aan het profiel te zien zal ik het op zen edwig van hooydonck's moeten doen om mijn gezelle af te schudden. :drunk:
unitas
Mountainbiker

Post by unitas »

Action-Man wrote:voorig jaar deze gereden wel bijna niet te doen als het veel regent. voorig jaar bijna een 3 tevoet moeten gaan door de zware regenval enkele dagen voordien.
vorig jaar was het uitermate slecht weer en dan is het overal crossen en stoempen, maar je krijgt er veel voor terug

vorig jaar drie keer bevoorrading en dit wordt dit jaar niet anders...
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

Vorig jaar was het idd stoempen en glijden, maar dat heb je nu eenmaal in die streek (ik herinner mij nog die verzopen winter zoveel jaren terug waarin je in alle Zuid-Oost-Vlaamse tochten van de ene kant naar de andere kant gleed of baggerde). MAAR liever wat glijden en doen en een super de max parcours voor uw wielen dan mooi afgelijkte overal in alle tijden te berijden parcours waar niets te mtb'en valt :-).
Volgende week kan ik niet naar kruishoutem, dus zit nu al uit te kijken naar steenhuize.
unitas
Mountainbiker

18/11/2006

Post by unitas »

zo een weertje als vorig jaar moet het toch niet zijn hoor
unitas
Mountainbiker

18/11/2006 steenhuize

Post by unitas »

sfeerfotokes uitgezocht van op diverse passages op de omloop

en toegevoegd aan ons infopagina
tuurke
Mountainbiker

Post by tuurke »

Ben ook van plan om te komen samen met zone 30, dieselpower en nog een paar andere bikers.
Hopelijk blijft het een beetje droog de komende week [-o< , zodat we niet al te veel moeten baggeren, niet dat ik bang ben van wat modder maar trop is te veel... :wink:
unitas
Mountainbiker

tt steenhuize

Post by unitas »

we zullen het tegen sinte pieter zeggen dat hij zijn kraan dichthoudt vanaf donderdag
Post Reply