Maar wat zie ik na 10sec? Just niks!
Nu is mijn vraag: hoe zet ik dit aan?
PS: Ik heb wel degelijk zware studies gedaan, dus ik denk toch dat ik wat verstand in mijne kop zitten heb. Maar dit lukt me dus niet.
Post by Cannonball »
Post by Guest »
Post by Guest »
de mijne waren plat na ongeveer 8 maande gebruik.ivo wrote:Als je niets ziet zou het best kunnen dat je batterij inderdaad plat is. De mijne heeft het ook na 5 maanden en 240 recorduren begeven (te lang in stock gelegen?). Wel even verschieten.
Mijne maat die hem tegelijkertijd als mij bij bike-discount kocht zijn batterij was 2 weken geleden leeg.
Je krijgt dus totaal geen waarschuwing van een lege batterij. Het ene moment werkt alles perfect, de volgende seconde blanco scherm.
Gezien de boertige onwil van de Belgische dealer tov internetkopers gewoon naar om het even welke horlogemaker gaan. Voor 6 € nieuwe batterij geplaatst en al.
En mijn batterij heeft vorig weekend ook de geest gegeven. Blijkbaar gaan de batterijen dus niet zo lang mee...ivo wrote:Als je niets ziet zou het best kunnen dat je batterij inderdaad plat is. De mijne heeft het ook na 5 maanden en 240 recorduren begeven (te lang in stock gelegen?). Wel even verschieten.
Mijne maat die hem tegelijkertijd als mij bij bike-discount kocht zijn batterij was 2 weken geleden leeg.
Je krijgt dus totaal geen waarschuwing van een lege batterij. Het ene moment werkt alles perfect, de volgende seconde blanco scherm.
Gezien de boertige onwil van de Belgische dealer tov internetkopers gewoon naar om het even welke horlogemaker gaan. Voor 6 € nieuwe batterij geplaatst en al.