Op onze site is er een filmptje te bewonderen van onze toertocht in Middelkerke zie www.choufkes.be
17/11/2006-nachtMTB-Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
spijtig genoeg kan ik er niet bij zijn deju deju deju
Op onze site is er een filmptje te bewonderen van onze toertocht in Middelkerke zie www.choufkes.be
Het gaat dus over de oversteekplaats van de Brugsebaan (Brugge-Roeselare).Rodenbach wrote:@ katrien : waar zit je juist gewrongen met die oversteekplaats ?
Vandaag negatief advies gekregen van de provincie. De aanvraag is binnen van midden juli en een week ervoor sturen ze dan zo'n brief op!
Last edited by katrien20 on Fri 10 Nov 2006 19:11, edited 2 times in total.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Weer of geen weer,leute zal er zeker zijn.katrien20 wrote:
Vanavond hebben we het parcours volledig afgefietst en alles ligt er heel goed berijdbaar bij. Zelfs de fameuze spookwegel in Groenhovebos ligt volledig droog! Het is een parcours om echt te genieten en zeker in groep!
Nu duimen op goed weer he!
De ideale avond zou zijn zoals ze nu zijn : Lekker koud (een graadje of 5° en droog).
Wat niet van die vele kelen zal kunnen gezegd worden.
Allez Katrien,jij weet de weg al,voor ons is het nog een weekje wachten.
Ik moet zeggen het begint al goed te kriebelen were bij mij.
En om uw twijfels wat weg te doen : Probeer zaterdag (eventueel samen met Rudy) ook af te zakken naar Bruyelle.(We zullen het ons niet beklagen!!!!)
Amai Barbeque,Barbeque wrote:Hoikes,jocca wrote:en het is effectief 21 uur é, als ik daar om 20u50 toekom dan geraak ik nog overal door?
groeten
joachim
moesten we nu eens weten dat je zeker afkomt en dat het niet
zal regenen dan kan ik eventueel samen met jouw vertrekken.
Voor jouw is het dan ook leuk om niet alleen te rijden he...
Dat is sympathiek van je om Jocca niet alleen te laten rijden!
Het zou anders voor hem een eenzame rit worden he!
Maar wat is dat van "als het niet regent"!
Bikers, laat jullie niet afschrikken van een spatje regen toch! Dat heeft ook zijn charmes he...
@Mr PInk : ik heb je al een week geleden een pb'tje gezonden met alle antwoorden op je vragen.
ai, da's natuurlijk een ferm ambetante plaats om zo'n troep bikers over te sturen maar ge moet er nu eenmaal passeren hé... hoe doen ze het bij andere ritten in/rond torhout (oa vti-rit want die gaat ook van groenhove naar wijnendale) ?katrien20 wrote:Hey Rodenbach,Rodenbach wrote:@ katrien : waar zit je juist gewrongen met die oversteekplaats ?
Het gaat dus over de oversteekplaats van de Brugsebaan (Brugge-Roeselare).
Vandaag negatief advies gekregen van de provincie.De aanvraag is binnen van midden juli en een week ervoor sturen ze dan zo'n brief op!
vraagje : doet de nachtrit de onverharde verbinding oostendestraat-makeveldstraat aan ook ? kwestie da'k wat kan inschatten of ge aan m'n deur passeert...
[quote="Rodenbach
hoe doen ze het bij andere ritten in/rond torhout (oa vti-rit want die gaat ook van groenhove naar wijnendale) ?
Mm, ik heb hem niet meegefietst, maar ik denk dat die eerder in de omgekeerde richting ging. Ze startten al onmiddellijk aan de rode lichten in het centrum en gingen zo richting Wijnendale op.
vraagje : doet de nachtrit de onverharde verbinding oostendestraat-makeveldstraat aan ook ? kwestie da'k wat kan inschatten of ge aan m'n deur passeert...
[/quote]
Neen Rodenbach, wij gaan niet die richting uit. Je mag ons eerder verwachten in de Warande, Aartrijkebos, prive-bos, plezierbosje, Groenhovebos en een stukje offroad van Lichtervelde.
hoe doen ze het bij andere ritten in/rond torhout (oa vti-rit want die gaat ook van groenhove naar wijnendale) ?
Mm, ik heb hem niet meegefietst, maar ik denk dat die eerder in de omgekeerde richting ging. Ze startten al onmiddellijk aan de rode lichten in het centrum en gingen zo richting Wijnendale op.
Neen Rodenbach, wij gaan niet die richting uit. Je mag ons eerder verwachten in de Warande, Aartrijkebos, prive-bos, plezierbosje, Groenhovebos en een stukje offroad van Lichtervelde.
Last edited by katrien20 on Fri 10 Nov 2006 14:45, edited 1 time in total.
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Katrientje,ge moet nu ook niet TE vele boffen met Veeteeteetje hé,subiet kan 't ie zijn kleren niet meer over zijne nekke trekken.katrien20 wrote:Awel Veeteeteetje,
Gij zijt nen verstandige jongen! We zullen je raad opvolgen en afzakken naar Bruyelle!
Tot dan!
Tja, en ik heb daarnet al mijn beslissing ingetrokken...grote plateau wrote:Katrientje,ge moet nu ook niet TE vele boffen met Veeteeteetje hé,subiet kan 't ie zijn kleren niet meer over zijne nekke trekken.katrien20 wrote:Awel Veeteeteetje,
Gij zijt nen verstandige jongen! We zullen je raad opvolgen en afzakken naar Bruyelle!
Tot dan!![]()
We kiezen nu definitief voor het alomgeprezen, ongekende Wervik!!!
Tot in Torhout dan maar he!