Problemen met nieuwe Epic 2007 marathon / S-works brain?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Lefty gerre
- Mountainbiker
Post by Lefty gerre »
zouden ze echt zo slecht zijn de nieuwe brains?
da moet toch al lang getest geweest zijn enal kunt altijd eens ene hebben met fabrieksfoutje de mijne blokkeerde ook niemeer na 5 maand nu nieuwe had en geen problemen meer mee. en de nieuwe dempers zijn allemaal ontwikkeld door iemand dat vorig jaar bij fox werkte dus daaraan zal et wel nie liggen dat het specialized hun fout is
da moet toch al lang getest geweest zijn enal kunt altijd eens ene hebben met fabrieksfoutje de mijne blokkeerde ook niemeer na 5 maand nu nieuwe had en geen problemen meer mee. en de nieuwe dempers zijn allemaal ontwikkeld door iemand dat vorig jaar bij fox werkte dus daaraan zal et wel nie liggen dat het specialized hun fout is
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Niet vergeten dat de vorige demper al 5 jaar evolutie achter de rug had. Halfweg het tweede jaar heeft Specialized ook herziene dempers beginnen monteren.... Heb zelf zo een Epic gehad 
- Dirttracker
- Mountainbiker
Post by Dirttracker »
Denk dat ik Misty tegen gekomen ben op de Wolfkenstocht in Roosdaal. Prachtige fiets mooier in't echt dan op foto. Moet wel zeggen dat de fiets serieus wiebelde en dat op een vlakke ondergrond. Volgens mij lag dit aan de nieuwe brain of heb ik het mis !heuveltje wrote:misty den epic al getest wat doet het brain??
grt heuveltje
- Misty
- Mountainbiker
- Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Inderdaad Dirttracker je maakte er zelfs een grapje over als ik me niet vergis
!Heb daarna nog wat veranderd aan de instellingen,hij stond toen op -15 kliks van firm en heb hem dan eens op volledig firm gezet en dan was het gedaan maar dan was hij wel iets te hard voor mijn in het veld!Dus de vollgende keer iets minder sag en -7 van firm!Kmoet hem nog wa leren kennen hé!!
- EasyDeluxe
- Mountainbiker
Post by EasyDeluxe »
Hoe meer technologie er op je fiets zit, hoe meer er mis gaat...de commerciële realiteit dwingt de fabrikanten om zichzelf ieder jaar opnieuw uit te vinden. De beurzen én de media bepalen de deadlines. Zeker een merk als Specialized, dat van high tech zijn handelsmerk heeft gemaakt is hier ontvankelijk voor. Extreme lichtbouw maakt de fietsen ook niet betrouwbaarder...
Duur is NIET duurzaam.
Om een vgl te maken met enkele andere passies van me...
Ik ga graag met een 4X4 op avontuur naar Afrika...maar er zijn heel weinig mensen die met de laatste generatie auto's zo een expeditie aanvangen.
Bij motorracen kan je ook heel ver gaan in lichtbouw en high tech oplossingen...tot je op het punt komt dat je na 2 races een motorrevisie nodig hebt.
En nu is de cirkel rond, want doordat een fiets (relatief) goedkoop is kopen we vaak ultralicht en nieuw (experimenteel) wedstrijdmateriaal.
Met de normale gevolgen vandien. Wanneer je een autofanaat bent, zie ik je nog niet snel een F1 wagen aanschaffen om op een circuit te gaan spelen...bij de motoren zijn er al wat meer mensen die met quasi superbike gerief hun hobby uitoefenen...en bij de fietskes rijden we allemaal graag met wedstrijdmateriaal van worldcup niveau.
G
Duur is NIET duurzaam.
Om een vgl te maken met enkele andere passies van me...
Ik ga graag met een 4X4 op avontuur naar Afrika...maar er zijn heel weinig mensen die met de laatste generatie auto's zo een expeditie aanvangen.
Bij motorracen kan je ook heel ver gaan in lichtbouw en high tech oplossingen...tot je op het punt komt dat je na 2 races een motorrevisie nodig hebt.
En nu is de cirkel rond, want doordat een fiets (relatief) goedkoop is kopen we vaak ultralicht en nieuw (experimenteel) wedstrijdmateriaal.
Met de normale gevolgen vandien. Wanneer je een autofanaat bent, zie ik je nog niet snel een F1 wagen aanschaffen om op een circuit te gaan spelen...bij de motoren zijn er al wat meer mensen die met quasi superbike gerief hun hobby uitoefenen...en bij de fietskes rijden we allemaal graag met wedstrijdmateriaal van worldcup niveau.
G
- Dirttracker
- Mountainbiker
Post by Dirttracker »
Yep dat was ikMisty wrote:Inderdaad Dirttracker je maakte er zelfs een grapje over als ik me niet vergis!Heb daarna nog wat veranderd aan de instellingen,hij stond toen op -15 kliks van firm en heb hem dan eens op volledig firm gezet en dan was het gedaan maar dan was hij wel iets te hard voor mijn in het veld!Dus de vollgende keer iets minder sag en -7 van firm!Kmoet hem nog wa leren kennen hé!!
Nogmaals prachtige fiets