Scott Scale 10 - foto's page 17
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
absalon wrote:ik vindt de glanzende xtr toch mooier ze :d maar dat is een persoonlijke smaak dusja :d wel knap gewicht
Wel, ik ben er zelf nog niet uit welke ik nu de mooiste vind... nu ja, Clavicula's uiteraard, maar dat vind ik net een prijsklasse die ik in het mtb'en (nog) niet betaal.
http://www.thm-carbones.de/
topic weer wat leven in blazen...
ik testte mn scott scale uit dit weekend in de ardennen!
zelfde als casran maar niet zooo getuned
enkele grammen boven 10kg...
uitzonderlijk parcours daar - blauwe routes houffalize waren al mooi op zaterdag en dan vandaag de blauwe 1 van la roche, uitzonderlijk mooi! echt mtb daar!
over de fiets: super!
zeer licht en wendbaar
22x27 meer dan voldoende - overal nr boven zelfs in de modder
schakelen met de X.0 triggers fantastisch (vond dat ze eerst wat onhandig voelden) - niets dan lof over sram - elke klik is raak
vork fox ook zeer goed - met het terralogic systeem bijna altijd perfect gedempt op een enkele onverwachte veerbeweging na
juicy carbons zeer krachtig - op aanraden van ts-bikes een korte rit gedaan enkele dagen voor ardennen om alles in te remmen - ging super!
nog een vraagje: hoe poets/onderhoud je die schijfremmen best? gewoon met wat zeep afwassen? schijven ontvetten? ik ken er nog niets van...
thx again aan ts - hij leverde me de fiets zo tiptop af dat ik er zonder zorgen en zonder gewenningsritten direct ardennen mee in kon en hem kon vertrouwen alsof ik hem al jaren had!
ik testte mn scott scale uit dit weekend in de ardennen!
zelfde als casran maar niet zooo getuned
uitzonderlijk parcours daar - blauwe routes houffalize waren al mooi op zaterdag en dan vandaag de blauwe 1 van la roche, uitzonderlijk mooi! echt mtb daar!
over de fiets: super!
zeer licht en wendbaar
22x27 meer dan voldoende - overal nr boven zelfs in de modder
schakelen met de X.0 triggers fantastisch (vond dat ze eerst wat onhandig voelden) - niets dan lof over sram - elke klik is raak
vork fox ook zeer goed - met het terralogic systeem bijna altijd perfect gedempt op een enkele onverwachte veerbeweging na
juicy carbons zeer krachtig - op aanraden van ts-bikes een korte rit gedaan enkele dagen voor ardennen om alles in te remmen - ging super!
nog een vraagje: hoe poets/onderhoud je die schijfremmen best? gewoon met wat zeep afwassen? schijven ontvetten? ik ken er nog niets van...
thx again aan ts - hij leverde me de fiets zo tiptop af dat ik er zonder zorgen en zonder gewenningsritten direct ardennen mee in kon en hem kon vertrouwen alsof ik hem al jaren had!
-
MTB-4-Ever
- Mountainbiker
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
MTB-4-Ever wrote:Foto's ???????? van het totaal project........
Geduld !!!!!!!!
'k Denk niet dat je bij mij foto's zal tekort komen.
@ Flip FSR: 'k heb leuke wegtrainingen gedaan dit weekend.