Iep zit er al gans de voormiddag aan het denken wat ik kan doen.
Is het verantwoord om nog te starten om 21 uur alleen? Of is het gekkenwerk. En is het eventueel mogelijk om na 21 uur nog te starten. Ik vermoed van wel aangezien de pijlen blijven hangen tot zondag. De zaal zal toch niet sebiet gesloten zijn denk ik é. Ik moet en zal aanwezig zijn mijn gedacht ... (In mijn mountainbike kleding naar die opening gaan is een oplossing é en dan sebiet vertrekken)
17/11/2006-nachtMTB-Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
voilà, 't is beslist : we laten ichtegem nu zondag vallen (zit met geboortereceptie + voetbal zaterdag, dus 't is verzekers 't beste voor de fysiek) en we gaan met een groepje volgende vrijdag de nacht-MTB voor het eerst doen ! aangezien we allemaal van torhout zijn, is dat maar normaal hé
gisteren een sport-led'je gaan kopen in decathlon : 10 euro + 5 euro batterijen en ik ben voorzien... intussen ook al het nodige vestimentaire materiaal aangekocht, we kunnen vertrekken !
@ katrien : waar zit je juist gewrongen met die oversteekplaats ?
gisteren een sport-led'je gaan kopen in decathlon : 10 euro + 5 euro batterijen en ik ben voorzien... intussen ook al het nodige vestimentaire materiaal aangekocht, we kunnen vertrekken !
@ katrien : waar zit je juist gewrongen met die oversteekplaats ?
1) Black Knight
2) Rock Rider
3) Casper
4) Jocca (moet wel nog lichten kopen)
5) scubaluc (heb al licht)
6) veeteeteetje
7) Lok36000
G-Unit
9) Traxer
10) Revontulet
11) Dino (heb nog een phare op overschot...)
12) Filiberke
13) XIII
14) Slijkcrosserke (met een college v/h werk)
@ VTT-tje Ge hebt er nog eenen tegoed é. Misschien dak deze keer wel kan volgen, dan kunnen we den innerlijke mens ook nog een beke verwennen.
2) Rock Rider
3) Casper
6) veeteeteetje
7) Lok36000
G-Unit
9) Traxer
10) Revontulet
12) Filiberke
13) XIII
@ VTT-tje Ge hebt er nog eenen tegoed é. Misschien dak deze keer wel kan volgen, dan kunnen we den innerlijke mens ook nog een beke verwennen.
1) Black Knight
2) Rock Rider
3) Casper
6) veeteeteetje
7) Lok36000
G-Unit
9) Traxer
10) Revontulet
12) Filiberke
13) XIII
15) Pro Team
16) Zanneis
2) Rock Rider
3) Casper
6) veeteeteetje
7) Lok36000
9) Traxer
10) Revontulet
12) Filiberke
13) XIII
15) Pro Team
16) Zanneis
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Men kan tot 21.00 inschrijven. Veel later is niet aan te raden. De pijlen blijven weliswaar hangen, maar na de doortocht van de laatst ingeschrevenen worden enkele private ingangen afgesloten en worden de lichten gedempt zodat de verschillende bosstroken eigenlijk niet verantwoord zijn.jocca wrote:Iep zit er al gans de voormiddag aan het denken wat ik kan doen.
Is het verantwoord om nog te starten om 21 uur alleen? Of is het gekkenwerk. En is het eventueel mogelijk om na 21 uur nog te starten. Ik vermoed van wel aangezien de pijlen blijven hangen tot zondag. De zaal zal toch niet sebiet gesloten zijn denk ik é. Ik moet en zal aanwezig zijn mijn gedacht ... (In mijn mountainbike kleding naar die opening gaan is een oplossing é en dan sebiet vertrekken)
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Hoikes,jocca wrote:en het is effectief 21 uur é, als ik daar om 20u50 toekom dan geraak ik nog overal door?
groeten
joachim
moesten we nu eens weten dat je zeker afkomt en dat het niet
zal regenen dan kan ik eventueel samen met jouw vertrekken.
Voor jouw is het dan ook leuk om niet alleen te rijden he...
17) Alfie (als ik op tijd land)zanneis wrote:1) Black Knight
2) Rock Rider
3) Casper
6) veeteeteetje
7) Lok36000
G-Unit
9) Traxer
10) Revontulet
12) Filiberke
13) XIII
15) Pro Team
16) Zanneis