17/11/2006-nachtMTB-Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

veeteeteetje wrote: @BBQ : zorg deze keer dat ge geplast hebt voor de forumtrein vertrekt,hé,want ik moet toegeven vorig jaar het was geen zicht ,zulle [-X [-X [-X
Tja Vttttttttje,; ik weet het. Als je het groot hebt kan je het moeilijk wegsteken he...

See you,...
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Barbeque wrote:
veeteeteetje wrote: @BBQ : zorg deze keer dat ge geplast hebt voor de forumtrein vertrekt,hé,want ik moet toegeven vorig jaar het was geen zicht ,zulle [-X [-X [-X
Tja Vttttttttje,; ik weet het. Als je het groot hebt kan je het moeilijk wegsteken he...

See you,...
Stoefers zijn ook mensen he............. =P~ =P~ =P~
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Voila mijn dag verlof is goedgekeurd (nachtwerker), nu aftellen word mijn eerste nachttocht.

Als ge iemand uit één of andere gracht ziet springen niet schrikken t'is ik hé die in den donkeren van het pad geraakt is #-o

greetings the voltman
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Yeps,

Zal eveneens aanwezig zijn met nen hoop Steenbakkers.
Tis mijnen eersten avondrit. Just nog op zoek gaan naar aangepaste verlichting.

Greetz :wink:
klein plateautje
Kerstman
Location: grijs-zwart ezelke die luistert naar de naam martelly

Post by klein plateautje »

Hallo nachtduivelkes,

ge spreekt gulle hier allemaal van nachtverlichting van ettelijke euro's, #-o maar 'k wil toch maar ne keer zeggen dat ik een verlichting gekocht heb,dezelfde van mijne "grote plateau" :wink: die hij gebruikt heeft om 's nachts de TT van Oostrozebeke te verkennen door het pikkedonkere Ooigembos,en was er ZEER tevreden over.
Kostprijs 3,5 euro en nog ne keer 3,5euro voor de "pile".(gewoon in de suprabazar) :lol:
Dus niet twijfelen om u een fel lampke aan te schaffen. :lol:

groetjes,monique
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Nu het terug wat vroeger donker,heb ik geen tijd meer om s'avonds ne keer met mijn bike rond te toeren (zou nogthans een goede voorbereiding zijn)dus moet ik de conditie in de week een beetje onderhouden met te lopen.Deze avond was het niet echt koud,maar gisteren zat ik terug te denken aan de avondrit van Torhout,en.............vooral aan dat jeneverke van aan de bevoorrading.
Ja,dat ging gisteren al deugd gedaan hebben.

Overigens : die forumlijst mag best nog wat aangedikt worden.
Zie dat er nog een hele hoop namen ontbreken.
Allez gasten,kom erbij!!!!!!

@Monique : bedankt hé,ik ga zaterdag mijn inkopen gaan doen in de supra bazar in Hulste dan.Het is te hopen dat mijne "faar" langer meegaat dan vorig jaar (toen na amper een uur ging mijn licht al uit,letterlijk dan hé)
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

G.dverd.d.mme :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ik kreeg net een uitnoding binnen voor een klant van mij, zijn B&B gaat volgende week open om 18u30 en ik ben uitgenodigt. Kan je zeggen ga dan niet, maar ik moet just die avond drukwerk leveren. En naar de opening van zijn vorig bedrijf kon ik ook al niet gaan. Dus moet ik een beetje uit verplichting wel gaan ...
Denk zelfs dat ik de après niet zal halen en zo de tocht waar ik al maanden naar uitkijk voor mijn neus zie voorbij gaan ...
Dit weekend kan ik ook al niet gaan fietsen om exact dezelfde reden ...

groeten

joachim
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Joccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat jammer! :(
Je ziet maar wat het beste voor je uitkomt he!
Weet je, vanavond zullen we met een groepje het parcours in den donker nog eens affietsen.
Nog steeds is er een lichte twijfel bij een goedkeuring van een oversteekplaats.
En wat is de reden van die twijfel?????????
Zoals Barbeque reeds heeft aangehaald plaatsen we op gevaarlijke oversteken mensen die dit helpen op een veilige manier te doen. Vorig jaar hadden we het bekomen dat er 2 politiemensen ons meehielpen. Maar er zijn dan van die cowboys die straal hun tips in de wind slaan en zomaar een baan oversteken zonder toelating van hen! :evil: :evil:
Het is nu nog steeds in discussie of we al dan niet die plaats mogen gebruiken als oversteek.
Dus aub, die mensen staan daar niet voor niks he! Wees attentvol en verstandig tijdens het fietsen zodat we volgend jaar dergelijke situaties niet meer meemaken he! [-o<

En anders ziet het er fantastisch goed uit he! Ze geven nu al voor volgende week een stralende maan! #-o Dat belooft!
Tot ziens!
k
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

heeft er nog niemand aan gedacht om een "karre" aan zijne bike te bevestigen om ne hond in mee te vervoeren?? :roll: tis ne hele lieve die af en toe ne keer een droge keel heeft :drunk: en in de vroege ochtenduurtjes zin heeft in een frietje! :roll: :-D
groeten dingo 8)
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

dark dingo wrote:heeft er nog niemand aan gedacht om een "karre" aan zijne bike te bevestigen om ne hond in mee te vervoeren?? :roll: tis ne hele lieve die af en toe ne keer een droge keel heeft :drunk: en in de vroege ochtenduurtjes zin heeft in een frietje! :roll: :-D
groeten dingo 8)
Kzal maar ne keer mijn goed hart laten spreken zeker.
Als ge wilt Dingo zal ik langs Oostrozebeke rijden om naar Torhout te gaan. Dan kunt ge ook nog ne keer buiten.
Wa denkt ge???

Greetz
Steve
Post Reply