Viezerik
Btw ik rij met ne Lobo van een paar jaar geleden en mijnen TAC teammaat JeTeR met ne rocket
Eric B
En in de AS Adventure in Zaventem ligt die ook...Cannonball wrote:Bij AS Adventure in Drogenbos lag die Rocket met ventilatieruimte al dacht ik...
Post by Don_Coolrain »
... dan is de Rocket PERFECT wat je zoekt ... ik heb de mijne (de nieuwe versie met "ventilatieplaat") al van in juni gekocht via mijn fietsboer (89.5 EUR) ...Don_Coolrain wrote:Nu wil ik zo'n Camelback kopen van 2.1 liter (middelversie).
Ik wil niet zo'n supergrote rugzak hebben, eerder geneigd naar een kleiner type met fatsoenlijke waterreservoir, dan met superveel compartimenten. Als ik een reserve-binnenbandje, tooltjes, mijn portefeuille en GSM er maar inkrijg, da's voldoende.
Bij mij klotst dat toch niet zulle... Je moet natuurlijk eerst de lucht uit die zak zuigen, zodat er alleen vocht in zit. Dan kan er toch niks klotsen. En die zak zit stevig ingepakt in de rugzak, dus niks te klotsen.Scorpion wrote:Den drank in de camelbak zal altijd wel wa "klotsen" zeker, of voel je daar niks van?