"dark" dingo
17/11/2006-nachtMTB-Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
'k denk da traxer were veel werk ga hebben om nieuwe kaartjes te maken,enkele nieuwe namen tegenover vorig jaar!!
allemaal ne mooie donkere rit toegewenst en ne zalige aprés!!ik denk aan jullie...
"dark" dingo
"dark" dingo
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
da was toch gij die vorig jaar efkes zonder licht wou rijden hé... Da was toch een beke te "dark" herinner ik mij...dark dingo wrote: "dark" dingo
- Duvelbiker (noW)
- Mountainbiker
Post by Duvelbiker (noW) »
whouhou, Torhout!!!!
Dat belooft weer. Jenevers aan de bevoorrading en gegarandeerd dovende lichtjes beloond met leffe's en pannenkoeken!
PS: Eentje voor de rubriek straffe verhalen: Vorig jaar zijn er twee bikers vanuit poperinge gestart om de avondrit te rijden. Blijven plakken, pitta gaan eten in biketenue... En tegen zaterdagochtend 7u30 waren ze terug thuis in Poperinge (en tegen de middag ontdooid)...
Dat belooft weer. Jenevers aan de bevoorrading en gegarandeerd dovende lichtjes beloond met leffe's en pannenkoeken!
PS: Eentje voor de rubriek straffe verhalen: Vorig jaar zijn er twee bikers vanuit poperinge gestart om de avondrit te rijden. Blijven plakken, pitta gaan eten in biketenue... En tegen zaterdagochtend 7u30 waren ze terug thuis in Poperinge (en tegen de middag ontdooid)...
-
Reddy_Kilowatt
- Mountainbiker
Post by Reddy_Kilowatt »
We komen af met een 5-tal bikers die er ook vorige jaren reeds bij waren.
Denken ook te starten rond 19u30 daar er sommigen van ons moeten werken tot 18 u.
Dan vlug de bikes in de wagen en met zen allen richting Torhout ,
gegarandeerd ambiance
Denken ook te starten rond 19u30 daar er sommigen van ons moeten werken tot 18 u.
Dan vlug de bikes in de wagen en met zen allen richting Torhout ,
gegarandeerd ambiance
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ben ik volledig mee akkoord! Geen twee keer zunne...filiberke wrote:nee nee katrientje mag ne keer meerijden in het donker zulle dit jaar je hebt ons vorig jaar goed liggen gehadDertien wrote:13 XIII![]()
![]()
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
filiberke wrote:nee nee katrientje mag ne keer meerijden in het donker zulle dit jaar je hebt ons vorig jaar goed liggen gehadDertien wrote:13 XIII![]()
![]()
Ah,laat 13 maar weer terug met ons meerijden.
Trouwens zo leren we terug haar andere kant ne keer kennen.
Ik denk dat ze dit jaar weer zal optreden s' avonds als
En wees gerust diene forumcorner zal voor veel werk zorgen.
Misschien een vat leffe op tafel plaatsen en met een darmke ernaar toe voor ons allen.
Ook tof dat er al enkele nieuwe namen van forummers op de startlijst staan.Aan de anderen,niet twijfelen,de tocht zal aan een gezapig en gezamelijk tempo afgewerkt worden."Leute en plezier" is ons motto.
@ 13 : gij hebt daar were bewust voor gedaan zeker om op plaats 13 te staan,hé.Hebt ge trouwens al gewed met Katrien wie s 'nachts eh.....s'morgens het eerste zal thuis zijn????
Ik gok alvast op Katrien.
@BBQ : zorg deze keer dat ge geplast hebt voor de forumtrein vertrekt,hé,want ik moet toegeven vorig jaar het was geen zicht ,zulle
@Traxer,dat worden inderdaad overuren wat die kaartjes betreft.
Allez,ik ga zaterdag mijn inkopen gaan doen voor de avondrit maar wees gerust ik zal mij ne keer inhouden deze keer.
- profi
- Mountainbiker
- Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS
Is er iemand die nog een lichtset moet kopen tegen volgende week???
Bij H&S staan de sigma mirage evo + evo x in aanbieding aan 49.99 euro.
De goedkoopste die ik in een winkel gezien heb staan aan 69 euro.
Ik zou graag een lichtset willen kopen maar de koopwaar kan pas vanaf 100 euro. verzenden kost 10 euro. iemand geintreseerd??
Bij H&S staan de sigma mirage evo + evo x in aanbieding aan 49.99 euro.
De goedkoopste die ik in een winkel gezien heb staan aan 69 euro.
Ik zou graag een lichtset willen kopen maar de koopwaar kan pas vanaf 100 euro. verzenden kost 10 euro. iemand geintreseerd??
- black knight
- Kerstman
- Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2
Post by black knight »
ik had graag ,gella vandecaveye op nr 14 geplaatst maar ze heeft me gemeld dat ze er dit jaar niet kan bij zijn alhoewel ze heel graag eens een avondtocht wil meemaken .Ze doet alvast de groeten aan het forum en zal ons op een volgend evenement proberen te vervoegen .
Ik zal dan wel eens met haar een apart avondtochtje organiseren ,hihi
Ik zal dan wel eens met haar een apart avondtochtje organiseren ,hihi
Hey vrienden,Rock Rider wrote:ben ik volledig mee akkoord! Geen twee keer zunne...filiberke wrote:nee nee katrientje mag ne keer meerijden in het donker zulle dit jaar je hebt ons vorig jaar goed liggen gehadDertien wrote:13 XIII![]()
![]()
En moesten jullie dit nu eens heel lief aan XIII vragen om in mijn plaats mee te helpen... het is tenslotte zijne club en niet de mijne...
Neen, het doet me echt plezier dat jullie met zo'n mooie groep de tocht zullen afhaspelen! Het wordt opnieuw een hele mooie rit waar leute de rode draad zal vormen!
Raar maar waar, ondanks het feit dat ik vorig jaar met leffes gegooid heb naar de forumbikers, mag ik toch terug opdienen! Samen met Lichterveldenaerke moet dat wel lukken he! We zullen jullie bij het minste gilletje, bedienen!
@Profi :
Ik heb vorige week bij Van Eyck in Aalst de set zien staan voor 56€!
Ze hebben nog een verbeterde versie van 102€ zodat de voeding ervan aan het stuur hangt ipv in de bidonhouder. Toch veel geld he...
Allen erheen (best na een telefoontje zeker) !!!
@lucky22 : echt tof dat je er bij zal zijn! Breng den Kurt ook maar mee he! De frieten kunnen afgehaald worden ...in een frietkot!
@ VTI-bikers : tof dat jullie er ook bij zullen zijn
@ herders : Welkom! jaja, de herders vanuit het verre Oudenaarde komen hun kudde zoeken en zullen ook present tekenen!
@de fast : speciaal voor jou zijn er braadworsten voorzien. Wees er wel op tijd bij, want we hebben geschat op 300stuks en ik vrees dat die vlug weg zullen zijn...
Deze week verkennen we het volledige parcours nog eens in het donker. Ik zal jullie zeker de nodige info bezorgen.
Hou jullie haaks!