Nee want tis dan ook beach-race in De Panne hihihiGizmo wrote:is het geen nadeel dat er de week nadien in datzelfde sportcomplex ook een rit in en rond G'bergen is ??
Gizmo
19/11/06 Race To Victory Toertocht, Geraardsbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
- kamikeli
- Mountainbiker
- Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)
Volgens parcourbouwers zouden er 700 hoogtemeters zijn.
Ook wisten ze mij te vertellen dat we niet hetzelfde parcour hebben als de 'unitas TT'. Dus das goe nieuws. Enkel de kruising muur en bosberg zal misschien via een aantal baantjes gebeuren die ook opgenomen zijn in hun parcour.
Alleen te hopen dat zij niet dezelfde pijlen gebruiken als ons!!
Ook wisten ze mij te vertellen dat we niet hetzelfde parcour hebben als de 'unitas TT'. Dus das goe nieuws. Enkel de kruising muur en bosberg zal misschien via een aantal baantjes gebeuren die ook opgenomen zijn in hun parcour.
Alleen te hopen dat zij niet dezelfde pijlen gebruiken als ons!!
- pervelo
- Pro
- Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......
Ge gaat u kunnen uitleven,das zeker-we gaan er alles aan doen om het de echte Mtb'ers aangenaam te makenmore wrote:de kans is groot dat ik (en waarschijnlijk nog een aantal wolfkens) mij daar kom uitleven![]()
kzal mijn overbuur Katrien en hare vriend Davy een plezierke doen
AAAA nen overbuur van Katrien-zij de gij dan dienen met de verrekijker
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
pervelo wrote:Ge gaat u kunnen uitleven,das zeker-we gaan er alles aan doen om het de echte Mtb'ers aangenaam te makenmore wrote:de kans is groot dat ik (en waarschijnlijk nog een aantal wolfkens) mij daar kom uitleven![]()
kzal mijn overbuur Katrien en hare vriend Davy een plezierke doen
AAAA nen overbuur van Katrien-zij de gij dan dienen met de verrekijker![]()
![]()
SSSSTTT
- snellen eddy
- Mountainbiker
Post by snellen eddy »
duwtjepervelo wrote:Gewoon ne keer een duwtje geven,en we staan weer bovenaan!
- pervelo
- Pro
- Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......
Juist onze laatste vergadering achter de rug-alles tot in de puntjes geregeld.
Dj Marginalo zal ook van de partij zijn,let's party
Dj marginalo staat bekend om zijn schitterende muziekkeuze op feesten en .......
De gluwein en jenever zijn besteld..
Nu nog bendes prettig gestoorde mtb'ers en het zal een geslaagd TTje worden.
Be There!!!!!!!!
Dj Marginalo zal ook van de partij zijn,let's party
Dj marginalo staat bekend om zijn schitterende muziekkeuze op feesten en .......
De gluwein en jenever zijn besteld..
Nu nog bendes prettig gestoorde mtb'ers en het zal een geslaagd TTje worden.
Be There!!!!!!!!
- bikerLieven
- Mountainbiker
Post by bikerLieven »
De 2MB komen ook af met een serieuse delegatie!
idd wel jammer; twee goede tochten (dat hopen wij toch) in G'Bergen in hetzelfde WE. Maar wij hebben de gewoonte om de zondag te rijden dus kiezen we voor de Race to Victory.
idd wel jammer; twee goede tochten (dat hopen wij toch) in G'Bergen in hetzelfde WE. Maar wij hebben de gewoonte om de zondag te rijden dus kiezen we voor de Race to Victory.