Van welke leeftijd zijn jullie begonnen?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
! roeltje !
Mountainbiker

Post by ! roeltje ! »

ben op mijn 13de in december begonne. kben nu 14 dus nu bijna een jaar bezig
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

begonnen net voor ik 37 geworden ben en had dit al eerder moeten doen, zo plezant :bounce:
//Smalle\\
Mountainbiker

Post by //Smalle\\ »

ik ben nu 18 en ben een half jaartje bezig. ik heb toen een merida matts miami gekocht en ik vind het een goeie fiets om te beginnen toch.
ik rij vooral met een vriend en samen schuimen we de brabantse tochten af 8)
ARNAAT
Mountainbiker

Post by ARNAAT »

Ik ben begonnen op mijn 13e en dat is al 2.5 jaar geleden
buddybiker kristof
Mountainbiker

Post by buddybiker kristof »

Ik ben vorig jaar begonnen te rijden met de mtb, ik was 15 jaar.
Julie dit jaar heb ik mij aangesloten bij de buddybikers en ben dan zo begonnen om in het veld te rijden.
En mag zeggen dat het mij bevalt.
Duvelbiker (noW)
Mountainbiker

Post by Duvelbiker (noW) »

Ben op mijn 16e begonnen en ben er nu 23. Vooral biken in de winter en koersen in de zomer. En de laatste jaren is dat dus van de ene op de andere velo kruipen, hoe meer hoe liever!
philcore
Mountainbiker

Post by philcore »

Bwup, ik geloof van op mijn 16é ofzo. Ik kocht me toen ne BIANCHI met volledige LX op voor net geen 20.000 frankeskens. Zuur verdiend bij het vakantiewerk. :cry:

Tja, de goeie ouwe tijd. Ben er momenteel al 32. :-?
Maar nog steeds aan het rijden gelijk het in het begin ging, vol plezier.
verkie
Mountainbiker

Post by verkie »

Mijn eerste tochtjes gedaan toen 'k een jaar of 13 was op mijn pa zijn Giant Terrago. Van mijn 18 tot 22 beetje in de vergeethoek geraakt maar sedert een jaar of 4 (ben er nu 26) terug vollen bak mee bezig.
MaartenW
Mountainbiker
Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Post by MaartenW »

Begonnen op men elf jaar denk ik, op men 15 op de weg beginnen koersen en op men 17 werd men 2e bike gepikt. Dan omwille van de centjes jaren alleen met de crossfiets gereden, maar alleen maar om bezig te blijven als wegrenner. Hoewel men grote passie qua plezier toch offroad lag. Na een 3 tal cross frames en een veelvoud aan vorken afgeschreven te hebben sinds enkele weken terug te eigenaar van een MTB. Canyon ES 5 is het geworden voor het betere speelwerk offroad en al aan het dromen van een carbon hardtail om te vlammen in marathons.
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

Ik ben begonnen met mountainbiken op mijn 9de en met name veel XC en ben op mijn 18de begonnen met downhill mountainbiken,ben nu 19 jaar oud en wordt in Januari 20 jaar.Ik doe veel aan XC wedstrijden en toertochten,met downhill mountainbiken doe ik nog niet aan wedstrijden,ik rij meer voor de lol downhill,maar ik wil me dan meer op wedstrijden gaan richten vooral in de Funklasse downhill en hoop in de toekomst een sponser te halen als ik mijn eigen DH/FR fiets heb,ik huur nu nog steeds een DH fiets in de bikeparks of bij een paar familie leden van mij in oostenrijk wanneer ik er ben en ze hebben een DH mountainbike,die ik altijd mag pakken om te gaan scheuren in de bergen van Oostenrijk.
Last edited by FantaDHrider on Wed 07 Mar 2007 17:39, edited 1 time in total.
Post Reply