Van welke leeftijd zijn jullie begonnen?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- ! roeltje !
- Mountainbiker
-
//Smalle\\
- Mountainbiker
Post by //Smalle\\ »
ik ben nu 18 en ben een half jaartje bezig. ik heb toen een merida matts miami gekocht en ik vind het een goeie fiets om te beginnen toch.
ik rij vooral met een vriend en samen schuimen we de brabantse tochten af
ik rij vooral met een vriend en samen schuimen we de brabantse tochten af
- buddybiker kristof
- Mountainbiker
Post by buddybiker kristof »
Ik ben vorig jaar begonnen te rijden met de mtb, ik was 15 jaar.
Julie dit jaar heb ik mij aangesloten bij de buddybikers en ben dan zo begonnen om in het veld te rijden.
En mag zeggen dat het mij bevalt.
Julie dit jaar heb ik mij aangesloten bij de buddybikers en ben dan zo begonnen om in het veld te rijden.
En mag zeggen dat het mij bevalt.
- Duvelbiker (noW)
- Mountainbiker
Post by Duvelbiker (noW) »
Ben op mijn 16e begonnen en ben er nu 23. Vooral biken in de winter en koersen in de zomer. En de laatste jaren is dat dus van de ene op de andere velo kruipen, hoe meer hoe liever!
-
MaartenW
- Mountainbiker
- Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross
Begonnen op men elf jaar denk ik, op men 15 op de weg beginnen koersen en op men 17 werd men 2e bike gepikt. Dan omwille van de centjes jaren alleen met de crossfiets gereden, maar alleen maar om bezig te blijven als wegrenner. Hoewel men grote passie qua plezier toch offroad lag. Na een 3 tal cross frames en een veelvoud aan vorken afgeschreven te hebben sinds enkele weken terug te eigenaar van een MTB. Canyon ES 5 is het geworden voor het betere speelwerk offroad en al aan het dromen van een carbon hardtail om te vlammen in marathons.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
Ik ben begonnen met mountainbiken op mijn 9de en met name veel XC en ben op mijn 18de begonnen met downhill mountainbiken,ben nu 19 jaar oud en wordt in Januari 20 jaar.Ik doe veel aan XC wedstrijden en toertochten,met downhill mountainbiken doe ik nog niet aan wedstrijden,ik rij meer voor de lol downhill,maar ik wil me dan meer op wedstrijden gaan richten vooral in de Funklasse downhill en hoop in de toekomst een sponser te halen als ik mijn eigen DH/FR fiets heb,ik huur nu nog steeds een DH fiets in de bikeparks of bij een paar familie leden van mij in oostenrijk wanneer ik er ben en ze hebben een DH mountainbike,die ik altijd mag pakken om te gaan scheuren in de bergen van Oostenrijk.
Last edited by FantaDHrider on Wed 07 Mar 2007 17:39, edited 1 time in total.