ik had 48 km en 26.8 gem
05/11/06 10° Monseré VTT Rumbeke (Roeselare)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ne skone tocht,toch niet echt speciaals op te merken,kheb hem gedaan in 2 uurkes en met de fiets heen en terug was dat goed voor ne afstand van 88 km,tis genoeg voor een zondag
http://www.bloggen.be/flandriennico
http://www.bloggen.be/flandriennico
- pounke
- Mountainbiker
schoon ritje .(wisten niets van afz. verzekering??!!) Record gebroken om reeds in de 2 e(!) bocht met twee stm-bikers op dat bankeraibrugje onderuit te schuiven
+ halweg één die in de prikkeldraad beland.........
polske goed ingepakt en mien collega-bikers zullent ook wel voelen
We zullen wel opgelapt zijn voor de 70 van Wervik zekers as zaterdag?(!)
sy
Pounke
polske goed ingepakt en mien collega-bikers zullent ook wel voelen
We zullen wel opgelapt zijn voor de 70 van Wervik zekers as zaterdag?(!)
sy
Pounke
-
Bavikbiker
- Mountainbiker
Post by Bavikbiker »
Mooie rit vanmorgen, opt gemak. Die kleiputten vond ik wel interessant, kon je nog wat snelheid maken. In het algemeen behoorlijk snelle passages.
Op dat bruggetje in het begin heb ik ook even moeten corrigeren, lag er gevaarlijk bij en ik was iets te enthousiast, maar overeind gebleven
Toch goed geamuseerd, tot de volgende alvast
Op dat bruggetje in het begin heb ik ook even moeten corrigeren, lag er gevaarlijk bij en ik was iets te enthousiast, maar overeind gebleven
Toch goed geamuseerd, tot de volgende alvast
-
fotografke
- Mountainbiker
Post by fotografke »
Redelijke rit vandaag in Rumbeke, maar niet veel nieuws tov vorig jaar.
Bevoorrading vond ik maar minimaal (peperkoek of prinskoekske (+ banaan die niet te pellen was) en een mager sportdrankje).
Tip voor volgend jaar : vraag een eurootje meer bij de inschrijving voor een extra (45km) en betere bevoorrading.
Toch genoten van het goed weerke en de off-road.
Bevoorrading vond ik maar minimaal (peperkoek of prinskoekske (+ banaan die niet te pellen was) en een mager sportdrankje).
Tip voor volgend jaar : vraag een eurootje meer bij de inschrijving voor een extra (45km) en betere bevoorrading.
Toch genoten van het goed weerke en de off-road.
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
Den tt vond ik wel ok,maar er was toch heel veel volk op baan.
Ik ben vertrokken om9u en om 10u50 was ik terug en had 47 kilometer
op den teller staan,mij vlug gewassen en al bij al nog geluk gehad,nog één leffe kunnen drinken en dan maar overgeschakeld op wittekes omdat de leffes op waren
(héél eigenaardig)!!!
Toen ik bierbons ging kopen,vroeg ik of 2 Fast 2 Follow ergens aanwezig
was, hadden die 2 mannen nog nooit van die kerel gehoord(weer héél eigenaardig)!!!
Soit,eigenaardige zondag zeker?
de Fast
Tot zaterdag in Wervik!
PS;Big One,bang dat ik ging bijten?
Raketfietje,was jij ook aanwezig in Rumbeke?
Ik denk dat ik U gezien heb!
Ik ben vertrokken om9u en om 10u50 was ik terug en had 47 kilometer
op den teller staan,mij vlug gewassen en al bij al nog geluk gehad,nog één leffe kunnen drinken en dan maar overgeschakeld op wittekes omdat de leffes op waren
Toen ik bierbons ging kopen,vroeg ik of 2 Fast 2 Follow ergens aanwezig
was, hadden die 2 mannen nog nooit van die kerel gehoord(weer héél eigenaardig)!!!
Soit,eigenaardige zondag zeker?
de Fast
Tot zaterdag in Wervik!
PS;Big One,bang dat ik ging bijten?
Raketfietje,was jij ook aanwezig in Rumbeke?
Ik denk dat ik U gezien heb!
-
Horsepower
- Mountainbiker
Post by Horsepower »
'k Ben vanmorgen daar ook tegen de grond gegaan. Voorwiel onderuit en 'k lag er voor ik het besefte. Ik denk dat er op die plaats geen gevaarbord stond. 't Had nochtans wel gemogen.pounke wrote:Record gebroken om reeds in de 2 e(!) bocht met twee stm-bikers op dat bankeraibrugje onderuit te schuiven
Verder een mooie tocht gereden. Er was inderdaad nogal wat volk op baan waaronder een kleine minderheid 'achterlijke bikers' : enen vond het nodig om een meiske bijna omver te rijden (gelukkig had ze de moed om te reageren
Groeten.
Horsepower
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
Aan iederen die afgekomen is naar de Tocht van de Jempi Monseré Bikers in Rumbeke => Hartelijk dank !!!!!
Idd er konden wel dingen beter zoals bv. de bev. en de Leffe's maar we hadden na het suc6 van vorig jaar omtrend dezelfde opkomst verwacht maar dit jaar waren het er terug meer waar gaat dit stoppen ??
Om nog even terug te komen op die Leffe's, als ik ergens ga Biken is het toch om te biken en niet om die Blonde Leffe's te drinken.
Wat merkwaardig is er waren nog Bruine in overvloed.
Over het parcours: wij hebben in onze streek niet al tevel uitwijk mogelijkheden, dus dan achteraf zeggen dat de toer dezelfde was of het jaar voordien is niet zo moeilijk, we hebben toch enkele nieuwe stukken in gestoken. Daarbij komt ook nog dat in september er een toch was in Roeselare en vorig week in Oekene dus alles in een zakendoek bijeen.
Blij dat het toch overwegend positieve reacties zijn. Aan de andere kan er gewerkt worden.
Aan die kerel met zijn pols blesure spoedig herstel, van die verzekering in dat wel spijtig.
@ fast & furious waarschijnlijk aan de verkeerde personen gevraagd, je had het beter aan "zotte mol" kunnen vragen. 2 fast 2 follow is een nickname ni min echte name
Greetz en tot volgend jaar
Idd er konden wel dingen beter zoals bv. de bev. en de Leffe's maar we hadden na het suc6 van vorig jaar omtrend dezelfde opkomst verwacht maar dit jaar waren het er terug meer waar gaat dit stoppen ??
Om nog even terug te komen op die Leffe's, als ik ergens ga Biken is het toch om te biken en niet om die Blonde Leffe's te drinken.
Over het parcours: wij hebben in onze streek niet al tevel uitwijk mogelijkheden, dus dan achteraf zeggen dat de toer dezelfde was of het jaar voordien is niet zo moeilijk, we hebben toch enkele nieuwe stukken in gestoken. Daarbij komt ook nog dat in september er een toch was in Roeselare en vorig week in Oekene dus alles in een zakendoek bijeen.
Blij dat het toch overwegend positieve reacties zijn. Aan de andere kan er gewerkt worden.
Aan die kerel met zijn pols blesure spoedig herstel, van die verzekering in dat wel spijtig.
@ fast & furious waarschijnlijk aan de verkeerde personen gevraagd, je had het beter aan "zotte mol" kunnen vragen. 2 fast 2 follow is een nickname ni min echte name
Greetz en tot volgend jaar
- captain crash
- Mountainbiker
Post by captain crash »
aan den A-socialen biker met een need voor een zogezegden speed:
als mijn rocheforkes van den vorigen avond wat beter gezonken & verteerd zijn, mijn coördinatie iets scherper is
, kunt ge uwen bike de volgende keer in den decor gaan zoeken!
dat ge snel door het veld wilt ploegen, voor mij niet gelaten, maar als ge mij drie keer ferm de pas afsnijdt, dan wordt dit voor mijn rustige natuur ook teveel.
(ben trouwens niet den enigen die er last van had!
soit, den TT was wat mij betreft wel ok, al ben ik wel ne keer op mijn façade beland...
als mijn rocheforkes van den vorigen avond wat beter gezonken & verteerd zijn, mijn coördinatie iets scherper is
dat ge snel door het veld wilt ploegen, voor mij niet gelaten, maar als ge mij drie keer ferm de pas afsnijdt, dan wordt dit voor mijn rustige natuur ook teveel.
(ben trouwens niet den enigen die er last van had!
soit, den TT was wat mij betreft wel ok, al ben ik wel ne keer op mijn façade beland...
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Heb genoten van de tocht, van de bevoorrading kan ik mij niet uitspreken want ben niet gestopt, da brugske daar ben ik vorig jaar gevallen, daarom dit jaar daar extra opgelet.
greetings the voltman
greetings the voltman