Borat

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Handige Harry
Mountainbiker

Borat

Post by Handige Harry »

heeft iemand de film al gezien?
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

neen, maar op http://www.borat.tv/
kan je nog kleinere filmpjes zien en die zijn geweldig.
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

Heb hem dinsdag gezien... Volledig erover, grof tot en met... in 1 woord super!!

Meestal heb je de film wel gezien als je de voorstukjes hebt gezien, want ze halen er meestal de beste uit... Dat is bij den Borat helemaal het geval niet. Er komt 1 stuk in (ga de details niet verklappen) dat echt zalig is... 't begint zo redelijk grof, 't wordt dan nog wat grover, dan gaat het volledig over de schreef, en dan wordt het pas echt grof :-) Bij dat stuk zat gans de zaal gewoon te bleiten van het lachen...
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Kheb hem ook gezien en het is ne zaaaalige film. Het wordt gewoon zo grof dat je plat ligt van het lachen. En zeggen dat niet alles in scene gezet is :drunk: ....
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Fluffy wrote:Heb hem dinsdag gezien... Volledig erover, grof tot en met... in 1 woord super!!

Meestal heb je de film wel gezien als je de voorstukjes hebt gezien, want ze halen er meestal de beste uit... Dat is bij den Borat helemaal het geval niet. Er komt 1 stuk in (ga de details niet verklappen) dat echt zalig is... 't begint zo redelijk grof, 't wordt dan nog wat grover, dan gaat het volledig over de schreef, en dan wordt het pas echt grof :-) Bij dat stuk zat gans de zaal gewoon te bleiten van het lachen...

Bedoel je soms de scene met zen blote harige vriend :wink: , haha, hilarisch. Ik ben hem gisteren gaan bekijken, voor ik het wist was die al gedaan, zoveel fun was het :P
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

de reclam vond ik alleszinds zalig, dus ik ga zeker eens kijken :-D
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi,

ik ben woensdagavond gaan kijken en vond hem
ook schitterend. Als ze nu onverwacht gefilmd hebben
of niet, het is een leuke komische film.

Dat stuk met die bekende Hollywood artiest twijfel ik
aan z'n echtheid ....
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

Pashley 24Mhz wrote:
Fluffy wrote:Heb hem dinsdag gezien... Volledig erover, grof tot en met... in 1 woord super!!

Bedoel je soms de scene met zen blote harige vriend :wink: , haha, hilarisch. Ik ben hem gisteren gaan bekijken, voor ik het wist was die al gedaan, zoveel fun was het :P
;-)

De signeer sessie was ook de max... 'k had het wel zien aankomen, maar toch, mijn kaken deden zeer van 't lachen!
toon pertetotal
Mountainbiker

Post by toon pertetotal »

Niet te veel vertellen.
Wij kunnen hem pas vrijdag gaan bekijken. :wink:
We maken er een clubuitstap van. 8)
Cr0n0
Mountainbiker

Post by Cr0n0 »

Janksjemasj !

lang leve de rodeo ;)
Post Reply