MTB en (loslopende) honden

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

.::Andy::. wrote:
absalon wrote:net in het nieuws gehoord er zou in het waasland een pitbull rondlopen en ij eeft verschillende schapen dood gebeten, ik waarschuw jullie maar voor de mensen uit die streek, ik zou tohc nie meer op men gemak op de fiets zitten ze dan :-?
da zijn inderdaad beesten die je liever nie agressief krijgt
Bwaaa, zolang ik mijn topeak pompje bijheb ... :wink:
StOoPkEn
Mountainbiker

Post by StOoPkEn »

Als ge die ne tik geeft op hun snoet druipen die direct af, dat is een gevoelige plek ;-) Liever dat dan een beet in mijn been ze ;-)
En 't is nog maar mijn 2e pomp sinds da'k fiets dus ça va nog :-D
Grtz
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

StOoPkEn wrote:Als ge die ne tik geeft op hun snoet druipen die direct af, dat is een gevoelige plek ;-) Liever dat dan een beet in mijn been ze ;-)
En 't is nog maar mijn 2e pomp sinds da'k fiets dus ça va nog :-D
Grtz
probeer gij maar es te mikken zijn neustopke op een hobbelige weg met ne zotten hond achter u :lol:
jdline
Mountainbiker

Post by jdline »

kheb ook enige malen een hond achter men ..... gehad altijd op de zelfde plaats, men broer heeft em ook al achter hem gehad, nuja tbeste daje kan doen is rap door rijden en dit dan gaan melden aan politie ofzo, ik heb da nu ook gedaan en het blijkt dat die hond int verleden nog mensen heeft aangevallen
ps. we zijn er vorobij gereden tijdens de herfst toer in ieper, na de bevorading in vormezele de baan naar de golf toe

als je hem slaat zal hij dan nie gewoon aggresiever worden en bozer worden ?
sammy14
Mountainbiker

Post by sammy14 »

jdline wrote:kheb ook enige malen een hond achter men ..... gehad altijd op de zelfde plaats, men broer heeft em ook al achter hem gehad, nuja tbeste daje kan doen is rap door rijden en dit dan gaan melden aan politie ofzo, ik heb da nu ook gedaan en het blijkt dat die hond int verleden nog mensen heeft aangevallen
ps. we zijn er vorobij gereden tijdens de herfst toer in ieper, na de bevorading in vormezele de baan naar de golf toe

als je hem slaat zal hij dan nie gewoon aggresiever worden en bozer worden ?
op hun neus niet dan zulle ze niks meer doen ze [-X
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

nen hond mag je nooit op de neus slaan daar kunne ze van sterven
sammy14
Mountainbiker

Post by sammy14 »

absalon wrote:nen hond mag je nooit op de neus slaan daar kunne ze van sterven
liever de hond dan jezelf :wink:
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Image

Dus jullie beweren dat je "dit" kan afhouden met een uitschuifbaar fietspompje ?
Véél geluk ermee en een leuk verblijf op de intensive-care afdeling :wink: .

Die theorie van die slag op de neus klopt misschien wel, maar een aanstormende hond net op die plaats treffen ???
En wees gerust, je krijgt maar één kans hoor (als je die al krijgt).
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

als je goe kijkt zieje op de foto 2 riemen van de leiband...

zegt genoeg vindek :wink:
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Image

Maar jongens toch, waarom niet ineens een fotoke van een pitbull die een mens aan het verscheuren is op het forum zetten?
Gek gemaakte en genetisch gemanipuleerde honden (door mensen natuurlijk :evil: ) zijn gelukkig véél minder in aantal dan menslievende en goed opgevoede dieren, en wees gerust, een pitbull zoals op vorige foto, die getraind is om te vechten zul je in het bos of het veld niet tegenkomen om de simpele reden dat men die arme dieren in kleine afgedekte kooien ergens in een kelder opsluit om hen mentaal 'in form' te houden. [-X
Bekijk dan liever het fotoke van mijn 'pitbull' maar eens, hetzelfde ras maar dan een goede opvoeding.
Het zijn niet de honden die niet deugen, maar degenen die ze (zouden moeten) opvoeden.
Post Reply