Flip FSR wrote:Die DT 240s zijn zeer goede naven, no worries. 'k ben zelf gene carbonfreak, maar gij doet ne mens dromen![]()
Jup. Ik heb met deze DT 240s naven in verschillende wielensets op de weg gereden (zowel de DT 240 Hügi in handgespaakt set, als DT Swiss in Lightweight Standard, Bontrager carbon wielen, én in mijn huidige Xentis wielen): super naven. Bovendien heeft DT Swiss een prima service, en is de body zeer eenvoudig te verwisselen. DT Swiss naven zijn dan ook een van de weinige opties als je Campagnolo wil proberen in een mountainbike!!
maltje wrote:Allemaal heel prachtig,maar wordt er nog wel mee gereden?
Wel, that's the clue... je hebt wellicht in dit topic voornamelijk naar de plaatjes gekeken!
Deze mtb heb ik sinds vorig weekend. Er zijn 2 hoofdredenen waarom er nog niet mee gereden is (en geloof me, ik wil er zo snel mogelijk mee uitrijden, grrr...
1. Ik verander een hoop spullen eraan (staat in dit topic vermeld); daarom smijt ik binnenkort een hele boel zaken in een verkooptopic (bv. Juicy carbons worden Juicy Ultimates). Zolang de nieuwigheden er nog niet op zitten, wil ik geen meter met deze fiets rijden: op die manier kan ik de kandidaat-koper een onderdeel aanbieden dat gloednieuw is (weliswaar 1 maal gemonteerd). - zie bv. het plastiekje dat nog rond de linkse XTR crank hangt, of het zegeltje aan het Selle Italia zadel
Normaal heb ik al mijn nieuwe spullen in de loop van volgende week.
2. Er moet nog een zadelpenklem nagestuurd worden. Vervelend als je met deze diameter zit (heb ik immers geen klem voor liggen):