Scott Scale 10 - foto's page 17
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Die andere plaatjes gaan toch niet passen onder de meeste mtb-schoenen hoor (toch zeker niet onder m'n sidi's), volgens mij zijn deze voor wegschoenen (vlakke zool). Bij de eggbeaters kan je de plaatjes wisselen van rechtse en linkse schoen om de bewegingsvrijheid te vergroten.Hubertje wrote:ik dacht dat de tweede set plaatjes een grotere bewegingsvrijheid bood, zo kan je steeds kiezen wat je liefst hebt.. nogal 'gelockt' en snel los of eerder vrijer en wat verder draaien voordat je uitklikt.
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
Het XTR 2006 crankset is wel een pareltje. Ik hou wel van de unieke schijn die erop zit... anderzijds vind ik de XTR 2007 cranks er stoer uit zien: die komen dinsdag toe (postorderbedrijf is al langs geweest, maar ik was niet thuis toen
).

De voorderailleur is een XTR E-type. Is er een lichter alternatief voor een Scott Scale? Nino van het Swisspower team liet me weten dat hij een custom voorderailleurklem heeft laten maken voor z'n Scale, maar dat vind ik wat verregaand.

Achterderailleur Sram X.0 long cage wordt vervangen door een medium cage. De XTR cassette door een Dura-Ace 9sp cassette.
De standaard snelspanners heb ik al gewijzigd door Extralite Aliens 2 snelspanners.

De voorderailleur is een XTR E-type. Is er een lichter alternatief voor een Scott Scale? Nino van het Swisspower team liet me weten dat hij een custom voorderailleurklem heeft laten maken voor z'n Scale, maar dat vind ik wat verregaand.

Achterderailleur Sram X.0 long cage wordt vervangen door een medium cage. De XTR cassette door een Dura-Ace 9sp cassette.
De standaard snelspanners heb ik al gewijzigd door Extralite Aliens 2 snelspanners.

-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
Huidige stuur is Ritchey WCS carbon. Stuurpen is Ritchey WCS, 110mm. Dat laatste wordt zeker vervangen door een Ritchey 4 Axis (mooier gewoon), en uiteraard gedraaid ipv die opstaande positie.
Maar ik ben nog niet zeker of ik de hele Ritchey reutemeteut eraf mikker voor een Syntace combo (F99+Duraflite carbon) of niet... wat denken jullie?
Zadelpen is Ritchey WCS carbon; op vorige pagina besproken.

En dan de wielen. Gewoon average, denk ik. Maar best wel hele goede naven, die DT Swiss. Kan ik overal mee weg, niet?

En die banden zullen het wel doen voor een tijdje... Daarna gaat er wel iets lichter op: Michelin of Schwalbe, of Maxxis banden van m'n ploeg.

Maar ik ben nog niet zeker of ik de hele Ritchey reutemeteut eraf mikker voor een Syntace combo (F99+Duraflite carbon) of niet... wat denken jullie?
Zadelpen is Ritchey WCS carbon; op vorige pagina besproken.

En dan de wielen. Gewoon average, denk ik. Maar best wel hele goede naven, die DT Swiss. Kan ik overal mee weg, niet?

En die banden zullen het wel doen voor een tijdje... Daarna gaat er wel iets lichter op: Michelin of Schwalbe, of Maxxis banden van m'n ploeg.