18/11/2006 - Sint-Andries-Brugge - 18e Brugse Bossentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
brubiker
Mountainbiker

18/11/2006 - Sint-Andries-Brugge - 18e Brugse Bossentocht

Post by brubiker »

Hoi.... De Brugse Bikers nodigen u allen vriendelijk uit voor de wintereditie van onze Brugse Bossentocht. Eddy en Jurgen garanderen dat alle elementen weer aanwezig zullen zijn om er een leuke en unieke rit van te maken.

Meer info vindt u op http://www.brugsebikers.be en op tel. nr. 0479/26.75.93 (secretaris E. Hessens).

Vertrekken doen we vanaf 8.30 aan de Watertoren, Koning Leopold III laan te Sint - Andries Brugge. Medewerking van Aquarius en prachtige MTB te winnen!

Wie vragen heeft....schiet maar af. Misschien ken ik het antwoord wel...

Ik weet het, we zijn iets later dan normaal, maar dat is te wijten aan kalenderproblemen bij WBV. We hopen niettemin op een groot aantal trouwe en ook nieuwe deelnemers....

Kom je ook? Laat het weten!

groetjes,

Brubiker
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

Deze tocht staat al genoteerd op onze kalender dus mag je mij zeker verwachten.

Welke richting gaat de tocht uit of is het een kopie van vorig jaar? :wink:

greetzzzzzz
moviestar 8)
brubiker
Mountainbiker

antwoord aan moviestar

Post by brubiker »

Het is geen exacte kopie van de winterTT van vorig jaar hoor Moviestar, maar in grote lijnen loopt ze er mee gelijk, zij het in de andere richting.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi,

na een zeer mooie zomer rit deze zomer kom ik zeker af voor
de winter editie. Ik denk dat ze ons ook zullen sturen richting
Varsenare, Meetkerke...

Ik zal ook af maar zal het zwaar hebben na de avond rit
in Torhout... En, die mtb wil ik wel eens winnen....

Yveske
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik kom ook zeker "uitwaaien"na de nachttocht van Torhout.
Verwacht mij zeker niet voor de middag want ik zal tot dan wel in mijn bedde liggen maar in de namiddag kom ik mijn zwaar koppeke weer helder en licht maken.
Ook de zomereditie gereden (met enkele forummers) en het was een hele mooie TT met veel privéstukken.Hopelijk gaat de wintertocht wat in de zelfde smaak en moeten ze niet te veel stukken (bos) uitlaten omwille van de weersomstandigheden.
Schitterende organisatie en een topparcours als je het mij vraagt!!!
picolo
Mountainbiker

Post by picolo »

Hopelijk vind ik eens een gaatje om terug op mijnen MTB te springen!!!!
Help ik heb gewoonweg genen tijd meer :evil:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

veeteeteetje wrote: Verwacht mij zeker niet voor de middag want ik zal tot dan wel in mijn bedde liggen maar in de namiddag kom ik mijn zwaar koppeke weer helder en licht maken.
Ja laps, de zatlappen zullen precies in de middag rijden.... en zit
ik daar ook bij ??????
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Barbeque wrote:
veeteeteetje wrote: Verwacht mij zeker niet voor de middag want ik zal tot dan wel in mijn bedde liggen maar in de namiddag kom ik mijn zwaar koppeke weer helder en licht maken.
Ja laps, de zatlappen zullen precies in de middag rijden.... en zit
ik daar ook bij ??????
Als het is zoals vorig jaar,dan denk ik dat gij niet in de voormiddag zult starten!!!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Dit is altijd een mooie tocht, dus ik zal er ook weer bij zijn. Normaal wel in de voormiddag (zelfs na de nochttocht in Torhout) :-D
Snel Trappertje
Mountainbiker

Post by Snel Trappertje »

Heb deze toertocht nog nooit gereden, maar ken de streek ondertussen wel al een beetje en ben er nog nooit ontgoocheld geweest ! Zal deze dus ook eens komen uittesten. Nu nog enkele van mijn mede snelle trappertjes overtuigen om mee te gaan !
Post Reply