Hallo,
Ben van plan om een camelback of iets dergelijks aan te schaffen, de grootste bedoeling is eigenlijk om wat bagage mee te nemen.
Kzou graag wat filmkes maken tijdens TT'en, nu vraag ik me af of dit gemakelijk kan wegstoppen in een camelback.
greetz.
bagage camelback
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
Guest
Post by Guest »
valt te zien welk model van camelback je zoekt te kopen
en welke camera je meepakt
ikzelf heb een blowfish daar krijg je een heleboel materiaal (en rommel) in kwijt
ervoor had ik het eerste model van de mule daar kreeg ik ook wel wat in kwijt (klein fototoestel plus wat materiaal)
de nieuwe mule is een stuk groter geworden dan die van 5jaar terug
mss eens kijken op de site van camelbak zelf
www.camelbak.com
en welke camera je meepakt
ikzelf heb een blowfish daar krijg je een heleboel materiaal (en rommel) in kwijt
ervoor had ik het eerste model van de mule daar kreeg ik ook wel wat in kwijt (klein fototoestel plus wat materiaal)
de nieuwe mule is een stuk groter geworden dan die van 5jaar terug
mss eens kijken op de site van camelbak zelf
www.camelbak.com
Mijn advies m.b.t. Camelbak's luidt; je kunt maar beter net iets te groot kopen dan te klein.
Zelf heb ik een H.A.W.G. gekocht, weer een maatje groter dan de M.U.L.E., maar nog steeds een heel mooi compact formaat.
Leeg is de H.A.W.G. heel low-profile, maar je kunt er erg veel spullen in kwijt. Dit is zeker ook ideaal bij lange ritten. Een compacte (video)camera past er zeker wel in.*
*Zonder grote cameratas.
Zelf heb ik een H.A.W.G. gekocht, weer een maatje groter dan de M.U.L.E., maar nog steeds een heel mooi compact formaat.
Leeg is de H.A.W.G. heel low-profile, maar je kunt er erg veel spullen in kwijt. Dit is zeker ook ideaal bij lange ritten. Een compacte (video)camera past er zeker wel in.*
*Zonder grote cameratas.
Kheb me de nieuwe M.U.L.E. aangeschaft... net geen 100€ en echt een knappe zak... 3l capaciteit, en je krijgt er idd veel in weg.
Ik heb altijd met het oude model gereden, daar heb ik ook altijd alles in weggekregen... (deze was gestolen toen ze hebben ingebroken in de garage)
Idd, koop zeker een mule of een model groter, je zal er zeker geen spijt van hebben.
Weet er trouwens iemand of er een soort hoezen bestaan voor over een camelbag te trekken om hem te beschermen tegen het modder?
Da zou wel makkelijk zijn...
ps: de nieuwe M.U.L.E. heeft zelfs een zakje voor een ipod of mp3 speler in te stoppen, afwerking 200% ok, comfort ook.
Ik heb altijd met het oude model gereden, daar heb ik ook altijd alles in weggekregen... (deze was gestolen toen ze hebben ingebroken in de garage)
Idd, koop zeker een mule of een model groter, je zal er zeker geen spijt van hebben.
Weet er trouwens iemand of er een soort hoezen bestaan voor over een camelbag te trekken om hem te beschermen tegen het modder?
ps: de nieuwe M.U.L.E. heeft zelfs een zakje voor een ipod of mp3 speler in te stoppen, afwerking 200% ok, comfort ook.
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Bij het model transalp van camelbak (de grootste fiets-camelbak die te verkrijgen is) zit er vanonder een ritsje met daarin een gele waterdichte hoes om over de rugzak te trekken. Deze hoes kun je echter ook los kopen, en deze is beschikbaar in verschillende maten naargelang de grote van de rugzak waarvoor ze moet dienen. De hoes is fluo-geel van kleur met in het grijs camelbak opgedrukt en zou bij jouw camelbak dealer te verkrijgen moeten zijn.Stp400 wrote:Weet er trouwens iemand of er een soort hoezen bestaan voor over een camelbag te trekken om hem te beschermen tegen het modder?
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Graag gedaan
.
Hieronder staat een link waar je een foto kan zien van zo'n hoes, deze kan je misschien afdrukken om bij jouw fietswinkel te laten zien.
http://www.camelbak.com/index.cfm
Klik op de link, kies SPORTS-RECREATION, kies dan ACCESSORIES, en dan ADDITIONAL PARTS, klik dan 9 x op NEXT en voilà, een gele regenhoes
.
P.S. deze is inderdaad erg praktisch, uw materiaal in de camelbak blijft zelfs in gietende regen droog en uw camelbak blijft mooi proper, eens thuis gewoon de hoes eraf en deze afspoelen en laten drogen.
Hieronder staat een link waar je een foto kan zien van zo'n hoes, deze kan je misschien afdrukken om bij jouw fietswinkel te laten zien.
http://www.camelbak.com/index.cfm
Klik op de link, kies SPORTS-RECREATION, kies dan ACCESSORIES, en dan ADDITIONAL PARTS, klik dan 9 x op NEXT en voilà, een gele regenhoes
P.S. deze is inderdaad erg praktisch, uw materiaal in de camelbak blijft zelfs in gietende regen droog en uw camelbak blijft mooi proper, eens thuis gewoon de hoes eraf en deze afspoelen en laten drogen.
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Yep, Camelbak heeft een gele hoes en bestaat in twee formaten small/medium (art.nr. 60113) en medium/large (art.nr. 60114) , voor de M.U.L.E. denk ik dat je met het kleinste model genoeg hebt, maar eens passen is de boodschap.Stp400 wrote:Kheb me de nieuwe M.U.L.E. aangeschaft... net geen 100€ en echt een knappe zak... 3l capaciteit, en je krijgt er idd veel in weg.
De overtrek ziet er zo uit.
Mvg,
Edit: ik zie dat rikske me voor was