Scott Scale 10 - foto's page 17

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

ik dacht dat de tweede set plaatjes een grotere bewegingsvrijheid bood, zo kan je steeds kiezen wat je liefst hebt.. nogal 'gelockt' en snel los of eerder vrijer en wat verder draaien voordat je uitklikt. :wink:
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Mooie foto van dat Ti-pracht op je Lightweight-spiegel :wink:
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Hubertje wrote:ik dacht dat de tweede set plaatjes een grotere bewegingsvrijheid bood, zo kan je steeds kiezen wat je liefst hebt.. nogal 'gelockt' en snel los of eerder vrijer en wat verder draaien voordat je uitklikt. :wink:
Die andere plaatjes gaan toch niet passen onder de meeste mtb-schoenen hoor (toch zeker niet onder m'n sidi's), volgens mij zijn deze voor wegschoenen (vlakke zool). Bij de eggbeaters kan je de plaatjes wisselen van rechtse en linkse schoen om de bewegingsvrijheid te vergroten.
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

Mooi weer vandaag, dus wat plaatjes kunnen schieten van de huidige staat van mijn Scott Scale... wel verdomd jammer dat ik er nog niet mee kan gaan fietsen! :-?

Image

Image Image Image Image Image Image
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

Wat eraf gaat is eigenlijk best niet mis... de Fox F80X vork:

Image

Image Image Image Image

De Avid Juicy carbon remmetjes en schijven zullen plaats moeten maken voor Avid Juicy Ultimates (komen volgende week toe).

Image

Image Image Image Image Image

Image
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

Het XTR 2006 crankset is wel een pareltje. Ik hou wel van de unieke schijn die erop zit... anderzijds vind ik de XTR 2007 cranks er stoer uit zien: die komen dinsdag toe (postorderbedrijf is al langs geweest, maar ik was niet thuis toen :-?).

Image

Image Image

De voorderailleur is een XTR E-type. Is er een lichter alternatief voor een Scott Scale? Nino van het Swisspower team liet me weten dat hij een custom voorderailleurklem heeft laten maken voor z'n Scale, maar dat vind ik wat verregaand.

Image

Achterderailleur Sram X.0 long cage wordt vervangen door een medium cage. De XTR cassette door een Dura-Ace 9sp cassette.

De standaard snelspanners heb ik al gewijzigd door Extralite Aliens 2 snelspanners.

Image

Image
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

manman, da zal nogal ne snel fietske worden (letterlijk en figuurlijk)
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

Huidige stuur is Ritchey WCS carbon. Stuurpen is Ritchey WCS, 110mm. Dat laatste wordt zeker vervangen door een Ritchey 4 Axis (mooier gewoon), en uiteraard gedraaid ipv die opstaande positie.

Maar ik ben nog niet zeker of ik de hele Ritchey reutemeteut eraf mikker voor een Syntace combo (F99+Duraflite carbon) of niet... wat denken jullie?

Zadelpen is Ritchey WCS carbon; op vorige pagina besproken. :wink:

Image

Image Image

En dan de wielen. Gewoon average, denk ik. Maar best wel hele goede naven, die DT Swiss. Kan ik overal mee weg, niet?

Image

Image

Image

En die banden zullen het wel doen voor een tijdje... Daarna gaat er wel iets lichter op: Michelin of Schwalbe, of Maxxis banden van m'n ploeg.

Image
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Die DT 240s zijn zeer goede naven, no worries. 'k ben zelf gene carbonfreak, maar gij doet ne mens dromen :drunk: #-o
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Allemaal heel prachtig,maar wordt er nog wel mee gereden?
Post Reply