Waar kan je die verkrijgen en is het mogelijk om er een fiets op te plaatsen met dunne banden of is het alleen voor mtb fietsen(brede gleuven!)geschikt?Op 2002-06-27 14:09, schreef Gert:
Ik heb eentje van het merk Avenger! Dit is een Belgisch merk maar niet heel bekend denk ik. Heb hem gezien bij de fietsenmaker en was niet echt overtuigd. Toen hij hem op zijn eigen auto installeerde was ik direct verkocht en moest ik niet meer weten van andere merken en systemen. Deze heeft geen adapter nodig op de trekhaak wat wel een voordeel is. Je zet hem op de trekhaak, schuift de plaat opzij die onder de trekhaak komt te zitten en draait hem vast met een inbussleutel die je erbij krijgt. Hij staat echt maar dan ook echt vast. De fietsen worden aan het frame bevestigd en klaar is kees. Zeer goeie brede gleuven voor de banden en rijden maar! Hij heeft mij 150 euro gekost terwijl de meeste voor op de trekhaak toch wel duurder zijn. Wisselstukken zijn allemaal verkijgbaar en zeer snel omdat het een belgische leverancier is. Succes met je keuze!
mtbiker