31/10/06 Xtreme-Bikers Halloweennachttocht Zele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Vanavond zo eens een nachttocht gereden #-o 8)
en is goed meegevallen.
het was heel (o) veel afwisseling,vooral in het begin
heb ik er veel zien vallen :bounce:
het lag daar trouwens zeer vettig :P
juist een klein dingetje,er was zo een klein brugske
en da was nen ferme schok als ge er over reed :evil:
de tussenstop was ook goed (op zijn halloweens)
en dan de jenevers die hebben we bewust ontweken
we zijn dan maar onzen duvel :roll: weesten nutigen
en voor de rest doe zo verder
en tot de volgende zitting =D> (o)
occ
Mountainbiker

Post by occ »

8)
Last edited by occ on Thu 28 Apr 2011 23:18, edited 1 time in total.
zaskar72
Mountainbiker

N A C H T T O C H T Z E L E

Post by zaskar72 »

:-D Goedenacht :-D
Ben nog wat aan het nagenieten van deze mooie tocht. Mijnen bike staat weer te blinken na haar schoonheidsbehandeling. De wasmachine is net gedaan maar ophangen doe ik straks na deze mail.
Waar zullen we beginnen??
1) Bereikbaarheid en parking
Dat was met mijn GPS geen probleem en de parking was effe zoeken maar er was mijn inziens genoeg.
2) Inschrijving en start
Dat was ook wel OK te noemen
3)Parcour
Ik vond in het begin dat vrij lange modderstuk niet te doen... Stappen tot aan je enkels in de blubber... FOEI !!! Enfin voor die 3,5 euro een modderbad behandeling is nog ni zo slecht :wink: Voor de rest erg mooi en zeer goed berijdbaar. Veilig en wel !! MAAR... :( er mochten meer pijlen hangen 3x fout gereden...
4)Bevoorrading
Drank was tip top maar het eten was pover. Ik verlangde naar een suikerwafel of een energiereep maar die was niet te vinden...
5)Bikewash
HaHa da was de max.. Ben pas om 21h40 gestart en dus na 40km was er aan de bikewash aangekomen geen file meer. Goed zo!! Alleen misschien een spuitstuk op de slang zetten. Na het afspuiten was er niemand achter mij en samen met een andere biker hadden we zelfde probleem: HOE ZETTE DA TOE??? Euh als de buren last hebben van water in de kelder ik weet van niks hé ! #-o
6)Douche
Niets op aan te merken!! Goed veel en warm water.
7)Aprés Bike
Tja den DUVEL heb ik laten staat ik moest nog te ver met auto rijden en als het ontvangstcomité van de broeders van liefde op pad waren geweest.. Ik denk ni dak er van af kwam met een kaart van het politiebal. :roll:

En het belangrijkste van de avond/nacht vond ik dat ik 2 toffe bikers heb leren kennen ene Filip & Katia uit Lommel. We reden de toch samen en amuseerde ons wel. En mannen aan Katia mogen er veel een voorbeeld nemen ze !! Niet 1x gevallen en er ni af te rijden. En geloof mij ik heb meermaals geprobeerd. #-o En op de koop toe waren de batterijen van haar lichten leeg zodat ze eigelijk "blind" reed maar dat deed haar niks ze bleef vlammen. PROFICIAT KATIA

Allé nu ga ik mijn kledij ophangen en dan is in bed kruipen.

TOT VOLGENDE KEER !!!!!!!!!!!!!!!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

dedju, wegens andere verplichtingen heb ik het treintje op deze tocht ni kunnen nemen.
lin
Mountainbiker

Post by lin »

Ik heb de 40km ook afgewerkt. Ben er in mijn eentje aan begonnen, maar al gauw bleek mijn verlichting niet voldoende te zijn. Ben dan mensen met goede verlichting tegen gekomen en heb met hun de tocht afgewerkt.
Buiten het modderbad, dat ik niet zo leuk vond, een tocht waar ik volgend jaar met GOEDE VERLICHTING terug aan deelneem.

Lin
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

lin wrote:Ik heb de 40km ook afgewerkt. Ben er in mijn eentje aan begonnen, Lin

Hey Lin, waarom alleen? We hebben op je gewacht tot 19.45u!
Gisteren een schitterende tocht gereden in heel tof gezelschap. We zijn gestart met musti, lucky22, siloske en kurt en mooi samen gebleven tot het einde! Toch ongelooflijk om zo via het forum nieuwe mensen te leren kennen! Bedankt compagnie!

De startlokatie was schitterend qua animatie. =D> Amai, ze moeten daar nogal veel werk in gestoken hebben! We reden een donker gebouw binnen, de spoken hingen aan onze benen, flitsende lichtstralen, aangepaste muziek, pompoenen met kaarsen, een echte verkleedpartij.... man man man... =D> en heel de tocht ging dat zo maar door!
De tocht was mooi; in het begin heel wat offroad met modderpassages, maar alles was toch wel goed te doen! Waarom daarover zeuren?
Verzorgde bevoorradingen met aangepaste halloweenhapjes, maar inderdaad : geef mij maar een stuk fruit of een een peperkoek... :wink:

Toch een paar aandachtspuntjes :

- de bepijling kon toch wel beter! Zeker in het donker mag er al eens een extra pijltje hangen!
- afspuitlokatie : in het donker met 3 slangen! Door het lange wachten werd den apès daardoor toch een stukje korter :-?
- de après was heel gezellig : fantastisch goeie muziek, alles in een sfeervol donkere halloweenzaal. Maar zou het niet handig zijn om een forumhoekje te voorzien? Zo kunnen we nog meer mensen leren kennen?

Al bij al : het was zeker de moeite om vanuit het verre West-Vlaanderen naar hier af te zakken! Volgend jaar sta ik er weer!
Weet je, wie de smaak te pakken heeft : vrijdagavond 17/11 gaat de fantastische avondtt door in Torhout! Hartelijk welkom! :bounce:
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

JA dat zou mega zijn !!! Een fotum hoekje !!! Gewon ergens een vlag of zo hangen van MOUNTAINBIKE.BE dan weten we direct waar het te doen is !!!
Dat idee steun ik ten volle !!!

MANITOU als je dit leest ge weet wat U te doen staat hé !!! En foto's komen maken van dit mooie gebeuren !! =D>
lin
Mountainbiker

Post by lin »

Ik heb daar een tijdje staan draaien en keren aan de inschrijving. Maar ik had mischien niet genoeg lef om mensen aan te spreken.
siloske
Mountainbiker

Post by siloske »

Heb de tocht voor de eerste keer meegereden en dan nog met het forumtreintje. Hééél leuk gezelschap waarvoor dank mannen en vrouwen.
Het idee van Katrien vind ik ook ontzettend goed aangezien het niet simpel is om mensen te vinden die je totaal niet kent.
Op het modderstuk dacht ik dat ik die tocht van 40 km op die manier niet zou halen. Verlichting was uiterst zwak bij mij en heb dan een koplampje kunnen gebruiken waarvoor hartstikke bedankt.
Bevoorrading was knap gedaan.
Proficiat voor de organisatie ! =D> =D> =D>
Het is ook wel eens leuk om op sommige stukken gewoon op het gevoel te rijden.
Volgend jaar opnieuw van de partij !
Iemand een idee hoeveel mensen er deelgenomen hebben ?
avalanche
Mountainbiker

Post by avalanche »

Het was een fantastiche mooie rit met de nodige modder die er zeker moet inzitten voor een MTBer . Wij reden met 7 personen en hebben van een mooie en gezellige rit genoten,en nadien natuurlijk ook de nodige consumpties genomen op den apre :bounce: Proficiat aan de organisatie =D> =D>
Post Reply