31/10/06 Xtreme-Bikers Halloweennachttocht Zele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Chill
Mountainbiker

Post by Chill »

Wij komen strak me 2 van Oud Turnhout (85km) Om in den donker te gaan rijen.
Kan ik men nief lampke is testen.
Vorige kapot gemaakt met het vallen (zonder helm kop op beton (stoem stoep) resultaat : 2dagen werkonbekwaam)

Zit voorlopig nog een bikke me de poepers maar da zal strak wel veranderen eens ik terug op menne bike stap.

wij vertrekken rond half 6 (kwestie van rekening te houden me de files he)
Maar weten niet wa duur da we ginder gaan zijn.
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Inderdaad, fun primeert + ik reken me bij de recreatieve biker ipv chrono bikers (merk dat ik voornamelijk toch in bergop regelmatig al eens wordt ingehaald :oops: Heb ook totaal geen ervaring met in het donker rijden dus weet begot niet welk gemiddelde er dan zo gereden (kan worden)wordt enz...
Rekening houdende met de bevoorrading en het bekomen van de eventuele verassingen ga ik er toch van uit dat we +/- 2u30 onderweg zullen zijn (heel veel langer moet het toch niet duren want ander is mijn batterij van mijn licht plat :wink: )

Amai, t' is hier al een serieus groepeke aan het worden :-D , tof, voornamelijk ook omdat niemand elkaar kent. Hoe meer wielen, hoe meer vreugde. Alles kan, niets hoeft : als de groep te groot is of als er enkele rappen tussenzitten, ga ik er vanuit dat de groep zich toch automatisch zal opsplitsen.

Allee, ik ben al aan het aftellen tot vanavond...
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Katrien20 schreef:
Awel lucky22,

Dat zal al een leuk groepje worden die samen starten om 19.30u!
1.lucky22
2. met pruikje...
3. katrien20
4. siloske
5 lin???
6 knurrebikers lady???
7...
Wie nog???

Tot mijn spijt: knurrebikers lady moet afhaken... Moeten vanavond gaan eten.
't Zal helaas dan maar tot de volgende rit zijn.
Grtjs

[quote][/quote]
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

Ik zal deze avond ook aanwezig zijn uit de West Vlaanders +/- 95 km rijden, om de bossen in Zele onveilig te maken.
kzal ook proberen mee te springen op de forumtrein om 19u30, hopelijk geraak ik er op tijd.

Greetz tot deze avond
siloske
Mountainbiker

Post by siloske »

Katrien,

Mijn fietske is niet gemaakt maar ik heb mijn oude mtb boven water gehaald. Heb er nieuwe buitenbanden opgestoken , lichtjes , nieuwe remblokjes en hoop dat alles verder nog goed gaat. Ik zal aanwezig zijn om deze griezeltocht eens te kunnen meemaken.
Hopelijk beleven we deze avond een leuke tocht ! [-o<

Siloske
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

siloske wrote:Katrien,

Mijn fietske is niet gemaakt maar ik heb mijn oude mtb boven water gehaald. Heb er nieuwe buitenbanden opgestoken , lichtjes , nieuwe remblokjes en hoop dat alles verder nog goed gaat. Ik zal aanwezig zijn om deze griezeltocht eens te kunnen meemaken.
Hopelijk beleven we deze avond een leuke tocht ! [-o<

Siloske
Tof dat je er zal bij zijn!
We zijn al met een mooi groepje; ik zorg ervoor dat ik een naamkaartje aanheb met mijnen nickname.
Nu duimen op een relatief droge avond!!! [-o<
Tot 19.30u!
kichi
Kerstman

Post by kichi »

Voor 1 keer dat er hier kortbij een duidelijk gevormde forumtrein kan gevormd worden,moet ik afhaken. Spierscheur in de kuit en de kiné roept...Katrien20 en de rest : hopelijk komen we binnenkort mekaar es tegen...Veel plezier vanavond...
Maorten
Mountainbiker

Post by Maorten »

ik kom ook rijden met ne man of 4, wij vertrekken om 20u.
nu rap effe nog lichtjes nakijken, normaal zijn die nog in orde van de nachttocht van ertvelde, hopelijk is vanavond even goed of dan
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Had ook is graag met de MTB op den TREIN gesprongen maar ik haal dat ni meer. :( .. Het is nu 18h30 en jullie starten om 19h30... :cry: Ik kom uit Hombeek das das 45min rijden minimum. Enfin ik ga straks wel naar daar afzakken ik zou zo zeggen hou nog wat over voor mij. :wink: .. En graag ook warm water :lol:
Ik hoop dat er foto's worden genomen want das altijd ferm !!
POSTEN dus hé bikers en bikesters =D> :drunk:
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

vanavond tesamen met de zoon op deze tocht gereden ,eerste keer nachttocht (halloween ) en aardig wat spoken tegengekomen en aangepaste bevoorrading (heksenbrij,vingerkootjes,paddevulling,etc..)

Kortom echt halloween op zijn best =D> =D> =D> .

Enige minpuntjes :oops: (geen kritiek) maar kan mss beter : afpijling ,een pijltje meer hangen kan geen kwaad ,soms twijfelachtig.

En hou niet de gek met de pechdienst ,briefjes meegeven met vals nummers ,FOEI,FOEI !!! [-X [-X [-X
Er stond een jongen met afgetrapte pedaal in het veld en die kon de pechdienst niet bereiken [-X

Doe zo voort met deze prachtige halloween organisatie maar verbeter de pijnpunten om in de toekomst nog meer succes te hebben =D> =D> =D> ,alvast tot volgend jaar !
Post Reply