Deze mail zat van de week in mijn mailbox. Misschien is iemand wel geinteresseerd?
Als secretaris van de Vrije Vlaamse Recreatiesporten stuur ik je deze mail met de volgende vraag :
Als partner hebben wij de Oostenrijkse Dienst voor Toerisme , deze bieden ons een aantal studiereizen aan naar Oostenrijk.
In de maand augustus hebben wij een studiereis gekregen voor mountainbikers naar Solden in Oostenrijk.
Omdat wij onder onze leden geen mountainbikers hebben , wil ik aan jullie vragen of er eventuele deelnemers zijn die deze reis willen meemaken
Hieronder vindt je alle gegevens :
Studiereis van 14 augustus 2003 tot en met 18 augustus 2003.
Plaats : Solden Oostenrijk Tirol
Vertrek op donderdag 14 augustus 2003 in Wellen Limburg bij reizen Baus om 06.00 stipt
Aankomst op maandag 18 augustus 2003 bij reizen Baus om 22.00 h.
4 dagen vol pension in een mooi hotel met inbegrip van ontbijt , middag en avondeten.
Uitstappen inbegrepen.
De fietsen wordt ginds gehuurd , men moet geen fietsen meenemen. Alleen persoonliijke mountainbike uitrusting meenemen.
Inbegrepen in de prijs is de verzekering.
PRIJS PER PERSOON 180€ .
Voor mensen die een eenpersoonskamer willen wordt geen toeslag gevraagd .
In de prijs is alles inbegrepen , eten ,hotel, bus , fietsen , uitstappen , verzekering enz...
We mogen maximum 30 personen meenemen.
Is het mogelijk mij iets te laten weten of er interesse bestaat voor deze reis.
Reageren kan via quetin.francis@belgacom.net
Reis naar Solden (Oostenrijk)
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
heel mooie streek. ben er al een paar jaar op de ski's gaan staan. Er bevindt zich een gletsjer en je kan via het nabij gelegen gurgl de timmelsjochpas over naar italie. Staat voor mij nog op de planning voor 1 van men volgende zomerverloven. Ook een skitterende après ski of in dit geval après bike.
Jep, zeeeeer mooie streek! Ik ben er al 6 keer geweest in de winter om er te gaan snowboarden en al 3 keer in de zomer maar nog niet met de fiets... Maar ik ben dat zeker nog van plan!
Er is een overvloed aan routes... 29 in totaal!
voor info:
http://www.soelden.com/de.sm.in/mainset/mainset.html
Er is een overvloed aan routes... 29 in totaal!
voor info:
http://www.soelden.com/de.sm.in/mainset/mainset.html
-
Cannonball
- Mountainbiker
- mo6
- Mountainbiker
Kwetsie van een oud topic vanonder het stof te halen. De link die hierboven staat is al niet meer in werking.
(Ge ziet het mod"s sommigen onder ons gebruiken toch die zoekfunctie
)
Gezien ik deze zomer, na de Passportes du Soleil te hebben gereden
gniffel gniffel, verder trek naar Solden. Vroeg ik mij af of er iemand bekend is in de streek en mij "gouden" tips kan geven.
Alles is welkom.
Bedankt op voorhand.
Grtz Mo6
(Ge ziet het mod"s sommigen onder ons gebruiken toch die zoekfunctie
Gezien ik deze zomer, na de Passportes du Soleil te hebben gereden
Alles is welkom.
Bedankt op voorhand.
Grtz Mo6
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Zijn die bikers nog niet terug van die studiereis in 2003
Ik dacht dat 1 April nog moest komen
Ik dacht dat 1 April nog moest komen
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Wij zaten twee jaar geleden in Hotel Hubertus.. niet ver van het zwembad..rakkermans wrote:Ook ik ben vorig jaar in Sölden met het gezinnetje in de zomermaand op vakantie geweest. Ik heb zelfs nog een mountainbikekaart van de streek liggen. Prachtige verhuurbikescentra's. Ik logeerde in hotel Liebe Sonne, tegenover de Freizeit Arena waar het zwembad was. Ik vond het een prachtige streek daar. Ik ben er 1 maal gaan biken tijdens mijn verblijf. Mocht dit een echt aanbod zijn dan wordt dat zeker een prachtige reis.
Zeer mooie streek ook de richting naar Vent...
y