MTB Voor Meisje - Welke van de twee?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
[sven]
Mountainbiker

Post by [sven] »

1) duitsland is geen 1200km h/t vanuit eender waar in belgie, doch dit geheel terzijde

2) decathlon lijkt me sinds lang nogal onderschat naar kwaliteit toe, dus daar zou ook ik eens naar kijken, ook al dacht ik er niet aan tot NU !

3) ik heb de indruk, na net een nieuwe gt gekocht te hebben, dat alvast de frames van gt een stuk korter zijn geworden, nu heb ik een maat "l" en die zit als een handschoen ( don't you get fancy thoughts ) ik had een 18" gt, en die was duidelijk te lang voor mij..

om te besluiten, decathlon lijkt me, naar bereikbaarheid voor onderhoud en garantie en naar verhouding prijs/kwaliteit toe, niet zo'n slechte keuze. Tenslotte rijdt heel Frankrijk er vol van, en ook een stuk Antwerpen, waar er sinds een paar jaar een decathlon vestiging is. Of een klein mannenframe, met wat profiteren van de 2006 clearout.. misschien ..

succes ermee ! en hup die heuvellandse heuvels op, en weer af ;-)

mvg
sven
FrE911
Mountainbiker
Location: Sportivo - Deore LX Limited Edition - Magura HS33 - Ritchey Pro - Mavic X517

Post by FrE911 »

1. Ik spreek in mijn geval. En Duitsland is groot niet? Kortrijk => Winkel waar ze de Scott verkopen = 1200 Km :wink: , doch dit geheel ter zijde

2. Dacht ik ook.

3. Die 2006 clearout is ook wat ze van plan is. Zo'n samenstelling voor die prijs is =D>
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Je laat de winkel tot bij jou komen:

http://www.bikediscount.com/(S(m0sookrbxcnwdcqttqb4zs55))/ItemBlock.aspx?ig3id=1&ig2id=2&ig1id=9&ig3=Mountainbikes&ig2=Scott&ig1=Contessa%20Lady%20Bikes&webi=1
FrE911
Mountainbiker
Location: Sportivo - Deore LX Limited Edition - Magura HS33 - Ritchey Pro - Mavic X517

Post by FrE911 »

Dat zie ik niet zo zitten eerlijkgezegd. En hij is enkel nog te verkrijgen in Large uitvoering zie ik net.

Toch bedankt :wink:
wannesvda
Mountainbiker

Post by wannesvda »

Eenieder doet natuurlijk wat ie wil, maar een bepaalde (wie weet zelfs minder geschikte) fiets kopen, omdat een andere pas binnen 2 maanden beschikbaar is, vind ik toch maar vreemd...

Die fiets moet nog lang mee, veel langer dan 2 maanden, dus ik zou niet zomaar iets kopen omdat die andere momenteel niet verkrijgbaar is...

I.v.m. de mensen die verkondigen dat al die vrouwenfietsen nergens voor nodig zijn en dat je een mannenmodel ook kan geschikt maken; 1) iedereen is uniek, het kan dus best zijn dat er vrouwen op die manier comfortabel rijden, 2) grote fietsenmerken gaan geen miljoenen investeren in het ontwikkelen van speciale frames als daar geen reden voor is, 3) het valt mij op dat dit meestal mannen zijn die verkondigen dat een mannenfiets ook goed is...

In elk geval, veel succes nog met de aankoop, wat het ook wordt...
Nessie
Mountainbiker

Post by Nessie »

Hey hey

Het is dus de Decathlon Rockrider 8.1 geworden.
Je hebt gelijk als je zegt dat je geen minderwaardige fiets moet kopen omdat de fiets die je op het oog hebt pas binnen 2 maand leverbaar is. Maar de RR 8.1 is zeker geen minderwaardige fiets en ligt een stukje onder m'n budget dat ik vooropstelde :wink: En met veel geluk mag ik hem morgen al ophalen! Bedankt allemaal voor jullie advies. En ik hou jullie zeker op de hoogte van mijn mtb-ervaringen (als beginneling dan toch wel :wink: ).

Groetjes
FrE911
Mountainbiker

Post by FrE911 »

Nessie wrote:Hey hey

Het is dus de Decathlon Rockrider 8.1 geworden ... En ik hou jullie zeker op de hoogte van mijn mtb-ervaringen (als beginneling dan toch wel :wink: ).

Groetjes
You go girl 8)
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

FrE911 wrote:Dat dacht ik ook. Ik heb hem gevonden aan 670 euro inclusief fietscomputer. Is het de moeite om de Trek 4500 WSB te laten staan voor deze?

grts
Kan je me zeggen waar je die cube aan 670€ gevonden hebt?

thx
Post Reply