Net alles besproken, we starten tegen het einde van de inschrijvingen(10u30). We willen graag weten of er dan nog iets te rapen valt bij de bevoorrading (haha grapje).Blijkbaar een hele soap rond geweest vorig jaar hè. Voor mij telt enkel het parcour en is de bevoorrading ok, des te beter. Nee serieus, er komt ieder jaar een hoop volk naar deze TT vandaar dat wij opteren om laat te starten zodat we bij de klimmetjes niet te voet staan.
Misschien kunnen we afspreken om de TT van 26/11 samen te starten, die vertrekt vanuit je achtertuin.
Vervoer regio Genk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Bij de inschrijving lees ik van 08.30 tot 10.30 uur. In praktijk zijn er al veel die vroeger vertrekken om op tijd terug thuis te zijn of files te vermijden. Heb zelfs al meegemaakt op een TT die we zelf organiseerde (Kattevenia Genk) dat er om 07.00 uur s'morgens( t was nog donker) er vertrekkers waren. Als het morgen mooi weer is verwacht ik daar toch zeker een hele boel bikers. Het zal druk blijven van 08.30 tot 09.30 uur vanaf de start, na 09.30 uur is het rustiger. Maar met de kans dat de bevoorrading erdoorzit. Om 08.30 vertrekken er ook veel clubs die meestal in een groep van 5 tot 10 man rijden. Gelijkgezinden in de club rijden meestal samen. Deze zijn ofwel trage bikers die de andere bikers ophouden ofwel snelle bikers die langs u doorvlammen. De regel is echter: De biker die achter u rijdt moet rekening houden met u. In As heb je wel enkele beklimmingen en afdalingen. Hier zal het wel aanschuiven worden. Maar het is soms leuk om een keer in grote bende te fietsen, in de week kan je nog altijd helemaal alleen de bos in.