31/10/06 Xtreme-Bikers Halloweennachttocht Zele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

siloske wrote:Lin

Als het niet regent en ik vind ooit Zele , zal ik proberen om tegen 19.30 aan de start te zijn. Rijd jij ook de 40 km ? Ik zou die afstand wel rijden.
Ben wel ervaren fietser maar deze rit rijd ik gewoon voor de fun en om dat eens mee te maken. Hopelijk kunnen we met enkelen samen rijden want alleen in 't donker is toch maar alleen en als je eens valt, zou ik toch graag iemand bij mij hebben. De kans is groot dat ik af en toe eens gil als er mij iemand doet schrikken.

Hopelijk tot dinsdag. Ik kijk er al naar uit ! :-)

Ann
Awel,

Siloske,
Ik ben ook een dame die de verre rit alleen moet afhaspelen. Kan ik ev met jullie meerijden? 19.30u vertrek?
siloske
Mountainbiker

Post by siloske »

Heb vandaag bij het mountainbiken mijn fietske naar de vaantjes gereden. Als mijn fietsenmaker morgennamiddag zo vriendelijk is om hem te repareren, ben ik zeker aan de start tussen 19.15 en 19.30
'k Weet toch al waar Zele ligt.
Dus dames, hoe meer zielen, hoe meer gegil ! We kunnen gerust samen rijden. Ook de heren mogen met ons meerijden hoor !
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

OK Siloske,

ik heb je een pb'tje gezonden.
Succes met de fiets he!
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Een vraagje aan de organisatie : is er mogelijkheid om na de rit buiten het nuttigen van de nodige sappen ook iets te eten? Anders moeten we aan de wederhelften nog vragen om pistolekes te maken :P Of moeten we onderweg misschien het wild, dat helaas door het verschieten van ons te zien een hartstilstand heeft gekregen, meebrengen :wink: Dekt jullie verzekering een aanrijding met wild (o) ?

Allee als ge morgen nen lange en ne korte +30ers tegenkomt rond 19u30 aan de inschrijvingen met enkele attributen aan hunne rugzak en een heksenpruik onder hunne helm, wie weet zijn wij het wel... :-$
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Lucky22 wrote:Een vraagje aan de organisatie : is er mogelijkheid om na de rit buiten het nuttigen van de nodige sappen ook iets te eten? Anders moeten we aan de wederhelften nog vragen om pistolekes te maken :P Of moeten we onderweg misschien het wild, dat helaas door het verschieten van ons te zien een hartstilstand heeft gekregen, meebrengen :wink: Dekt jullie verzekering een aanrijding met wild (o) ?

Allee als ge morgen nen lange en ne korte +30ers tegenkomt rond 19u30 aan de inschrijvingen met enkele attributen aan hunne rugzak en een heksenpruik onder hunne helm, wie weet zijn wij het wel... :-$
Awel lucky22,

Dat zal al een leuk groepje worden die samen start om 19.30u!
1.lucky22
2. met pruikje...
3. katrien20
4. siloske
5 lin???
6 knurrebikers lady???
7...
Wie nog???
Last edited by katrien20 on Tue 31 Oct 2006 14:47, edited 1 time in total.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Ik zal zeker van de partij zijn
Denk dat het een unieke ervaring is
Dus allen daarheen
en daar achter aprés-bike :roll: :oops: :drunk:
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

Lucky22 wrote:Een vraagje aan de organisatie : is er mogelijkheid om na de rit buiten het nuttigen van de nodige sappen ook iets te eten? Anders moeten we aan de wederhelften nog vragen om pistolekes te maken :P Of moeten we onderweg misschien het wild, dat helaas door het verschieten van ons te zien een hartstilstand heeft gekregen, meebrengen :wink: Dekt jullie verzekering een aanrijding met wild (o) ?

Ge gaat toch weer geen 2 hamburgers tegelijk eten? :-?
lin
Mountainbiker

Post by lin »

Als alles volgens plan verloopt ben ik zeker van de partij.
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

Ik zou het ook zeer graag eens proberen, maar zie het als dame ook niet echt zitten om op mijn eentje in de donker rond te crossen. Heb het aan mijn pa (mijn vaste bikepartner) gevraagd, maar die zag dat niet zitten. Dus hebben we morgen in mariakerke afgesproken.

Conclusie: het zal waarschijnlijk niet lukken, tenzij er misschien mensen van het forum mij beetje kunnen helpen. Het zijn maar een aantal vraagjes en of ik het dan effectief doe of niet zal beetje afhangen van de antwoorden.

1. Afstand, als ik vanavond wil komen is het 40+40km (gent-zele-gent). Lijkt mij beetje te veel om tegen morgenvroeg gerecupereert te zijn. Zijn er nog mensen die eventueel uit het gentse zouden vertrekken en met wie ik eventueel met de auto of fiets meekan? Zijn er die eventueel de kleine tocht zouden rijden?

2. tempo op tocht? Het groepje van 19u30 lijkt me wel een toffe bende, maar aan welk tempo gaan jullie rijden? Ben niet de allersnelste en heb nog nooit in het donker gereden... Zou wel graag met paar mensen samenrijden, maar niet om dan tot last van die mensen te zijn.

Voila, als er mensen zijn die me beetje zouden kunnen helpen, laat het maar weten... wie weet wordt het dan toch nog mogelijk om mee te rijden.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Musti wrote:Ik zou het ook zeer graag eens proberen, maar zie het als dame ook niet echt zitten om op mijn eentje in de donker rond te crossen. Heb het aan mijn pa (mijn vaste bikepartner) gevraagd, maar die zag dat niet zitten. Dus hebben we morgen in mariakerke afgesproken.

Conclusie: het zal waarschijnlijk niet lukken, tenzij er misschien mensen van het forum mij beetje kunnen helpen. Het zijn maar een aantal vraagjes en of ik het dan effectief doe of niet zal beetje afhangen van de antwoorden.

1. Afstand, als ik vanavond wil komen is het 40+40km (gent-zele-gent). Lijkt mij beetje te veel om tegen morgenvroeg gerecupereert te zijn. Zijn er nog mensen die eventueel uit het gentse zouden vertrekken en met wie ik eventueel met de auto of fiets meekan? Zijn er die eventueel de kleine tocht zouden rijden?

2. tempo op tocht? Het groepje van 19u30 lijkt me wel een toffe bende, maar aan welk tempo gaan jullie rijden? Ben niet de allersnelste en heb nog nooit in het donker gereden... Zou wel graag met paar mensen samenrijden, maar niet om dan tot last van die mensen te zijn.

Voila, als er mensen zijn die me beetje zouden kunnen helpen, laat het maar weten... wie weet wordt het dan toch nog mogelijk om mee te rijden.
Hoi Musti,

Ik denk dat het de bedoeling is dat de fun, het genieten primeert. Het tempo zal alleszins stukken lager liggen dan een andere tt, daar de veiligheid ook primeert he! Als je zin hebt, fiets maar gerust mee met ons!
Ik vertrek hier vanuit Torhout via de autostrade vanuit Brugge. Ev kan jij gerust meerijden, door of terug, je ziet maar. Geef me gerust een pb'tje.
Tot dan!
Post Reply