LMTB 5e manche Opitter

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
GT Grt
Mountainbiker

LMTB 5e manche Opitter

Post by GT Grt »

Wie kan er iets meer vertellen over het te verwachten parcours nu woensdag te Opitter ?

Hopelijk is het meer iets als Maasmechelen want dat van Zolder was niet echt leuk volgens mij ... maar dat kan aan mijn voorkeur(en) liggen :wink:

Alvast bedankt !
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

wat ik gisteren heb horen vertellen gaat dit de zwaartse rit zijn van alle.
het echte MTB werk.
Mr. Wallace
Mountainbiker

Post by Mr. Wallace »

Niet overdrijven. Er zit een beetje klimwerk in maar minder dan maasmechelen. Er zitten wat technische stukjes in. Er zitten heel wat vlakkere dreven in waar je serieus kan vlammen. Er zitten wat singletracks in. Vanalles eigenlijk maar niks spectaculair.
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

spijtig :cry: tijd dat LMTB eens Kanne of Bilzen gaat aandoen.
Beetje meer technische klimwerk en langere hellingen.
vinni
Mountainbiker

Opitter

Post by vinni »

Hoe ziet de start er eigenlijk uit in Opitter? Is er genoeg tijd en plaats voor op te schuiven? Want heb nog niet deelgenomen en moet samen met masters beloften en elite rijden! Ben namelijk junior.

Groeten
Sidi
Mountainbiker

Post by Sidi »

smal baantje (iets meer dan een auto breed) voor te vertrekken, dan nog smaller baantje de bos in, als het is zoals vorig jaar.
MTBart7
Mountainbiker

Post by MTBart7 »

Tof Parcoursken! 8) See jou there racers
vinni
Mountainbiker

opitter

Post by vinni »

Hoelang ( in minuten)
is nen toer ongeveer?
Supra
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...

Post by Supra »

Ik denk dat je wel een klein kwartiertje weg bent, of sneller. De start hief je je geen zorge ovet te maken. Er zijn max 20 vertrekkers bij de juniors, dus naar voor rijden is niet echt een probleem.

Groetjes nr 106!
redbiker
Mountainbiker

Post by redbiker »

Veruit mooiste parcours tot nog toe! Redelijk wat klimmen, afgewisseld door vlakke stukken. Chapeaux voor de organisatie!

En weer geluk gehad met het weer! Vlg weerbericht gingen we regen en rukwinden tot 80km/u krijgen. In plaats daarvan hadden we zon en lichte wind.:)
Post Reply