31/10/06 Xtreme-Bikers Halloweennachttocht Zele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
siloske
Mountainbiker

Post by siloske »

Lin

Als het niet regent en ik vind ooit Zele , zal ik proberen om tegen 19.30 aan de start te zijn. Rijd jij ook de 40 km ? Ik zou die afstand wel rijden.
Ben wel ervaren fietser maar deze rit rijd ik gewoon voor de fun en om dat eens mee te maken. Hopelijk kunnen we met enkelen samen rijden want alleen in 't donker is toch maar alleen en als je eens valt, zou ik toch graag iemand bij mij hebben. De kans is groot dat ik af en toe eens gil als er mij iemand doet schrikken.

Hopelijk tot dinsdag. Ik kijk er al naar uit ! :-)

Ann
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

siloske wrote:Ik droom al lang van een mountainbiketocht 's avonds. Heb dit nog nooit gedaan en heb ontzettend veel zin om naar Zele te komen.
Ik ben een dame en ben voorlopig alleen om de tocht te rijden. #-o
Wat kan ik verwachten ? Veel bos ? Een griezelige rit ?
Is 40 km haalbaar als het donker is ?
Wie kan me overtuigen om toch alleen te komen ?

gewoon doen! ik kan er dit jaar niet bij zijn wegens andere verplichtingen, maar is zeker de moeite waard! Een nachttocht is zeker de moeite om eens te doen... :wink:
lagniau
Mountainbiker

Post by lagniau »

ik mag ni van mama :p :oops:
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

ik kan niet, ik rij 's anderdaags in Ieper
stevenvanroye
Mountainbiker

Post by stevenvanroye »

Iemand die vanuit Leuven zou vertrekken en nog extra plaats heeft voor nen amateur?

Heb enorm veel zin om te gaan, maar geen volk en/of vervoer om er te geraken... niveau is wel niet schitterend, dus "pro's" gaan ietske te lang op mij moeten wachten :)

laat maar weten via mail graag

removeme.stevenvanroye@gmail.com
Smouter
Mountainbiker

Post by Smouter »

De smouters zullen om 2oh. aan de start verschijnen,wie zin heeft pikt maar aan,lol verzekerd!
We hebben deze vorig jaar ook gedaan en willen dit niet meer missen,vooral de kabouterhersentjes aan de bevoorrading vielen in de smaak! :lol:
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Al veel gehoord van deze nachtrit. Indien de mannen meegaan zal ik misschien ook van de partij zijn.
Mogelijks komen er nog enkele riders van de Willem Tell...
Groetjes en misschien tot halloween...
Xtreme-Biker
Mountainbiker

Post by Xtreme-Biker »

Die misschien is niet nodig gewoon afkomen der is volk genoeg dat morgenavond zal starten om met aan te sluiten. En als je alleen moeten vertrekken zal je niet lang alleen rijden!!!
Goodwill
Mountainbiker

Post by Goodwill »

Wat ge zoal kunt meemaken (buiten de voorziene verrassingen dus):

Met een groepje van een man of 6, tijdens een snelle off-road-grintweg met links en rechts prikkeldraad, enkel rijden op ons lichten, komt er plots een hert aan full speed uit de tegengestelde richting...(waarschijnlijk heeft dat beest evenveel van ons geschrokken als wij van hem/haar) en aangezien het dier zonder licht op de baan was kan ik u verzekeren: een echt Halloween-effect zenne... Ik voelde de wind van het beest dat rakelings passeerde lang mijn benen... Adrenaline verzekerd...
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

Het knapste vond ik vorig jaar dat stuk veldweg met een jeep van de organisatie achter ons aan.
Met drie of vier op een rij tegen rond de 35 per uur in het halfdonker.
KICKEN!!!!
Wat een geluk, want mijn voorlicht had het na 5 Km al laten afweten.

Ik kan maar één ding zeggen, geweldige tocht, vooral qua organisatie en randanimatie.

ZEKER DOEN!!!

Een jaloerse Pike.
Post Reply