Samen met petit remi'tje de 28 km afgefietst die er uiteindelijk 31 waren.
We hebben ons terug erg geamuseerd
furious,vtt'tje,de fast,grote plateau en nog andere forumbikers is het Remi toch gelukt
Proficiat Middelkerke
Post by konichiwa , petitremi »
ik kon een vallende, blauwe biker voor mij niet meer ontwijken in een park voor het technisch parcours, maar ik geloof niet dat het groepje (5 man in totaal geloof ik) in kwestie de superiabikers wasLichterveldenaere wrote:Samen met de Superiabikers gestart, maar na een pijnlijke valpartij op een glad pad in een of ander park - dat wordt een kanjer van een blauwe plek en sorry aan de biker voor me die daardoor ook viel - de rol moeten lossen.
Post by veeteeteetje »
Post by thyboracing »
Ben dus net hetzelfde tegengekomen en de man met de hamer was er al in het technisch stuk duinen ... Geen reden om niet meer te gaan maar vond het jammer dat het niet gedaan was aan 45 km, zat niets meer in de benen. Wel raar dat de wind overal min of meer tegen bleek te staan. Grappige file in de weide met de diepe tracks ...pronto wrote:Deze morgen ook naar middelkerke afgezakt om de 45 Kms te doen en aangekomen met 52.70 Kms op de teller.dit bleek mij wel wat van het goede te veel.En de tweede bevoorrading niet gezien.En ik was niet alleen want er waren er nog een paar langs het stand en ook natuurlijk de man met de hamer tegengekomen.Sorry,maar deze tocht lijkt mij niet voor herhaling vatbaar.De organisatie was goed en het choufke achteraf met hot-dog(gratis)ook.
Post by Snel Trappertje »