Hallo Gustaaf,
Ben akkoord met de meeste van je bevindingen maar dat slappe op de weg ondervind ik niet veel last van. Treed misschien pas op na een tijdje (metaalmoeheid?). Qua levensduur kan ik er nog weinig over kwijt.
De kwaliteit van de lak lijkt me dan weer wel mee te vallen en dacht dat ze er nu meer aandacht aan besteden dan in het verleden. Maar zo een poederlaag laat zich wel zeer slecht kuisen. Heb een wit frame en krijg het nooit echt helemaal zuiver.
Maar op het moment is mijn mening rond deze kader nog niet helemaal gevormd.
Gr,
T.
Orbea Scape 06
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- orbeabikerfun
- Mountainbiker
-
Guest
- .::Andy::.
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
kvind wel een van de mooiste kaders die Orbea te bieden heeft naast de Alma
mooie bike!
mooie bike!
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
Kuisen met water en zeep is mss een goed idee????? (dreft of zo)hoekske wrote:Ik heb sinds enkele weken ook een scape. Ik ben er super content van maar kan iemand we aub vertellen hoe ik hem het beste proper houdt. Ik heb al vanalles geprobeerd.
grtz
Nico
-
mennik
- Mountainbiker
Het is inderdaad een hel om dat kader mooi wit te houden.hoekske wrote:Ik heb sinds enkele weken ook een scape. Ik ben er super content van maar kan iemand we aub vertellen hoe ik hem het beste proper houdt. Ik heb al vanalles geprobeerd.
Ik gebruik momenteel een (heel klein) beetje onverdunde biocleaner op een doekje om de ergste stukken (in hoeken en kanten) proper te maken. Werkt goed. Het was een tip van mijn fietsmaker.