31/10/06 Xtreme-Bikers Halloweennachttocht Zele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Xtreme-Biker
Mountainbiker

parkoer

Post by Xtreme-Biker »

gisteren het parkoer van de nachttocht nogmaals weesten verkennen en het ligt er gewoon weg mega goed bij. Overal goed tot vrij goed berijdbaar. Het is echt een parkoer om u tegen te zeggen. Dus iedereen die niet geweest is heeft zeker en vast iets gemist want het word een pracht van een avond met normaal gezien ( als het weerbericht klopt ) een pracht van een weertje dus alleen naar zele
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

en ik ga't geen 2 keer zeggen :-D :-D :-D
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Is er achter het Biken
aprés-biken....
Xtreme-Biker
Mountainbiker

Post by Xtreme-Biker »

Tuurlijk is er een Apres-bike, ge kunt eerst beginnen met de gratis duvel en daarna kan je nog verder uitzakken aan de toog.
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

@Lin,

Hé Lin, ben pas sinds 2 à 3 maanden terug beginnen te MTB na jaren stil te liggen en revalidatie. Tel mezelf dus zeker nog bij de beginners :wink:

Dit zal ook mijn eerste "nachtrit" ooit worden dus tempo zal zo wie zo al lager liggen dan overdag. Ik ga voornamelijk van deze ervaring en rit proberen te genieten ipv (proberen) door te rijden. Heb al veel leuks gehoord over deze rit dus ga hem zeker meerijden. Heb ondertussen ook een lichtset sigma evo aangeschaft : ik denk dat de konijnen zich in het donker gaan verschieten :P

Ik denk om 19u30 à de start te vertrekken, moet nog even afstemmen met een mede recreatieve mtber
Xtreme-Biker
Mountainbiker

verkenning

Post by Xtreme-Biker »

We zijn gisterenavond het parkoer voor de eerste keer weesten verkennen in het donker, en ik moet zeggen het was gewoon perfect. Goeie afwisseling van het parkoer dus iedereen zal heel goed aan zijn trekken komen.

Hopelijk zien we je allemaal Dinsdag 31 oktober om deze prachtige nachtrit te rijden he.
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

Godverdomme! :evil:
En ik zit hier in Afghanistan zonder velo.
Ik had er heel graag bij geweest.

pike
siloske
Mountainbiker

Post by siloske »

Ik droom al lang van een mountainbiketocht 's avonds. Heb dit nog nooit gedaan en heb ontzettend veel zin om naar Zele te komen.
Ik ben een dame en ben voorlopig alleen om de tocht te rijden. #-o
Wat kan ik verwachten ? Veel bos ? Een griezelige rit ?
Is 40 km haalbaar als het donker is ?
Wie kan me overtuigen om toch alleen te komen ?
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Siloske,

Gewoon afkomen zou ik zeggen. Voor mij is dit ook de eerste "nacht"rit en ik kijk er alleszins serieus naar uit. Ik verwacht een combinatie tussen fun, sportiviteit en concentratie (in het donker) : in 1 woord genieten dus.
Als ik mij niet vergis is Lin ook een dame welke nog "nacht"medebikers zoekt om de TT te rijden.
Ik ga voor de 40 km. Mijn medebiker kennende zal het weer ludiek worden en verwacht ik dat hij o.a. zijn mbt een halloween cachet zal geven :P Heb een professioneel lichtsetje aangekocht dus verwacht wel om de bossen heelhuids door te komen :wink: Wij zijn dus reeds met 2 : als je zin hebt om samen te vertrekken, pik maar aan : hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Het lijkt me tijdens zo'n "nacht"tocht toch inderdaad het verstandigste om deze niet alleen te rijden, je weet nooit wat je onderweg tegenkomt. Ik denk wel dat aan het aantal deelnemers van vorig jaar te zien dat er meer dan genoeg volk zal zijn om eventueel aan te pikken.

Allee morgen de TT in Gooik maar eens doen om er terug wat in te komen want heb nog niet veel TT gedaan dit jaar.
lin
Mountainbiker

Post by lin »

@siloske,

Gewoon afkomen. Mischien komen we elkaar tegen aan de start en kunnen we samen rijden. Dan kunnen we de mannen samen aan het schrikken brengen met ons gegil.

Ik ga ook proberen tegen 19/30u an de start te zijn.

lin
Post Reply