scott strike limited

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
sharplikeascalpel
Mountainbiker

Post by sharplikeascalpel »

Ik heb moeite om die connex proper te houden. Onder grote belasting wil hij ook wel eens blokkeren. Ik heb met de strike nog maar een keer in de modder gereden, en die ketting gaf toch sneller problemen dan die van SRAM of KMC
hydrus
Mountainbiker
Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel

Post by hydrus »

rickserik wrote:ja leuk fietsje , alleen da zadel gaat aan de takken van de bomen blijven hangen (zo hoog) :-D
Als ik me niet vergis is die pen 410mm lang, en als je dan merkt dat ze net past. (steekt een heel klein beetje uit) 8)
Deze bike past beter bij u vind ik dan de scalpel (net iets meer te tunen). Volgens mij heb je nog nooit langer met 2 frames gereden dan uw huidige. (misschien uwen volvo?)
Joriss
Mountainbiker

Post by Joriss »

Prachtige bike he :P

Ben mijn Strike ook aant tunen... aan 10kg ga ik echter niet komen. Ik wil geen afstand doen van mijn HS33'ers en van mijn loodzwaar zadel. Maar ik ga toch ergens rond de 10.5kg belanden :-D

Ik zie da jij de Fox wil wisselen tegen een DT... heb net hetzelfde gedaan. Maar ik weet ni of ik het terug zou doen.... DT heeft de vervelende eigenschap wat bijgeluidjes te maken tijdens het inveren. En naar mijn gevoel is de Fox toch wat comfortabeler.

Af en toe zal ik eens komen kijken wat er bij jou van geworden is. :-)

groeten
Joris
Joriss
Mountainbiker

Post by Joriss »

sorry, vind grijze voorvork ni zo mooi. Liever zwart :). Maar wil m'n zwarte SID beetje opfrissen, daarover nog meer...
BUDDY BIKER
Mountainbiker
Location: s-works 06 black +commencal meta4 ,scott strike team issue

Post by BUDDY BIKER »

hebt ga da frame onlangs verkocht. ik denk dat het in mijn garage hangt.
sharplikeascalpel
Mountainbiker

Post by sharplikeascalpel »

Als je het tegen mij hebt niet :wink:

De scale is nog steeds in mijn bezit!
Post Reply